Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 80254 Gdańsk, ul. Partyzantów
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 583 458 235
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80254 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 583 458 235
REGON: 19281776900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie remontu dachu w budynku przychodni zdrowia przy ulicy Mickiewicza 28/30 w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu w budynku przychodni zdrowia przy ulicy Mickiewicza 28/30 w Gdańsku. Opis budynku W budynku przy ulicy Mickiewicza 28/30 znajduje się przychodnia zdrowia, oraz w części drugiego piętra i poddasza część mieszkalna. Jest to budynek murowany, podpiwniczony, 3-piętrowy (3 piętro w pełni w poddaszu bez ścian kolankowych). Więźba dachowa krokwiowo-kleszczowa na stolcach- ukryta w ściankach działowych poddasza. Dach kryty dachówką e-sówką cementową na zaprawie, kąt połaci 45o. W dachu wybudowano 16 lukarn z płaskim dachem krytym papą o kącie 1o-2o.. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: prace rozbiórkowe, roboty ciesielskie, demontaż pokrycia dachowego, remont kominów, roboty pokrywcze (papa termozgrzewalna, dachówka ceramiczna), prace dociepleniowe dachu, wymianę instalacji odgromowej, obróbki blacharskie, montaż rynien, wywóz gruzu, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Projekt Wykonawczy. Remont dachu - przychodnia zdrowia ul. Mickiewicza 28/30 w Gdańsku –załącznik nr 1do SIWZ, b) Rysunek nr 1 - SZCZEGÓŁ POKRYCIA DACHU – załącznik nr 1a do SIWZ, c) Rysunek nr 2 - RZUT DACHU Z ŁAWAMI KOMINIARSKIMI – załącznik nr 1b do SIWZ, d) Rysunek nr 3 - RYSUNEK SYSTEMOWY – załącznik nr 1c do SIWZ, e) Projekt budowlany. Remont dachu - przychodnia zdrowia ul. Mickiewicza 28/30 w Gdańsku – załącznik nr 2 do SIWZ, f) Rysunek nr 1 - SZCZEGÓŁ POKRYCIA DACHU – załącznik nr 2a do SIWZ, g) Specyfikacje Techniczne. Remont dachu - przychodnia zdrowia ul. Mickiewicza 28/30 w Gdańsku – załącznik nr 3 do SIWZ, h) Przedmiar robót. Remont dachu budynku w Gdańsku przy ul. Mickiewicza 28/30 – załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Dla materiałów opisanych w dokumentacji za pomocą klasy lub typu wraz z nazwą (np. płyta warstwowa Thermano 125 top) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, spełniających wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub danego typu materiału. 5. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót dekarskich w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych, co najmniej 5 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót dekarskich w pełnym wymiarze etatu. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie. 5. Podać w ofercie termin wykonania zamówienia. Maksymalny termin wykonania robót nie może być dłuższy niż 29.12.2017 r. Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania późniejszy jego oferta zostanie odrzucona. 6. Złożyć Kosztorys ofertowy (uproszczony), wg przedmiaru robót Zamawiającego. 7. Podać w ofercie ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 8. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ. 9. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa dostępności do wody pitnej w gminie Parchowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-25 - Remont łazienek w Szkole Podstawowej w Łęgowie
Dodano: 2024-06-24 - Przedszkola marzeń - prace remontowo modernizacyjne w dwóch Oddziałach Wychowania Przedszkolnego Gminy Debrzno
Dodano: 2024-06-24 - Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska
Dodano: 2024-06-24 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie robót budowlanych w Domu Studenta nr 4 - skrzydło B.
Dodano: 2024-06-24 - Wymiana instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach będących w zasobach Gminy Miasta Gdańska znajdujących się na terenie Obszarów Administracyjnych 1, 2 i 3, 4
Dodano: 2024-06-24 - Remont elewacji budynku nr 11 wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1859 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
Dodano: 2024-06-21 - BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W RAMACH INWESTYCJI "MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY GOSPODARKI ODPADAMI DLA ZWIĄZKU GMIN WIERZYCA".
Dodano: 2024-06-20 - „Adaptacja obiektów budowlanych w centrali Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu i w Oddziale w Starym Polu (Lubań, Stare Pole, woj. pomorskie) – etap IV”
Dodano: 2024-06-20