Przetargi.pl
Wykonanie remontu dachu i orynnowania na budynku Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie

Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-311 Skrzynno, Skrzynno 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 841 50 60 , fax. (043) 841 50 60 wew. 14
  • Data zamieszczenia: 2011-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie
    Skrzynno 13 13
    98-311 Skrzynno, woj. łódzkie
    tel. (043) 841 50 60, fax. (043) 841 50 60 wew. 14
    REGON: 00030888000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-dps.powiat.wielun.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dachu i orynnowania na budynku Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny, stanowiąca Załącznik do SIWZ. Roboty będą polegały na : - rozbiórce orynnowania: rury spustowe i rynny, - rozebraniu obróbek blacharskich, - rozebraniu pokrycia dachu z blachy, - rozebraniu podbitki z desek, - wywozie i utylizacji materiałów z rozbiórki, - wymianie kratek wentylacyjnych, - montażu pokrycia z blachy dachówkowej na łatach, - montażu barier śniegowych, - montażu obróbek blacharskich, - montażu rynien z PCV, - montażu rur spustowych z PCV, - montażu podbitki z paneli PCV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-dps.powiat.wielun.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach