Przetargi.pl
Wykonanie remontu dachu, docieplenia budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawę chodnika i parkingu przy ul. Biskupa A. Wronki 7 w Gdańsku.

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80254 Gdańsk, ul. Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3201032, 3200220, 3023282 , fax. 583 458 235
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74
    80254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, fax. 583 458 235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dachu, docieplenia budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawę chodnika i parkingu przy ul. Biskupa A. Wronki 7 w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu, docieplenia budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawę chodnika i parkingu przy ul. Biskupa A. Wronki 7 w Gdańsku. 1.1 Opis budynku Przedmiotowy budynek wybudowany został na przełomie lat 70-tych i 80-tych XX wieku. Jest to budynek socjalno-biurowy, parterowy, częściowo podpiwniczony w kształcie litery „C”. Dach płaski, którego spadki odprowadzają wody opadowe do wewnętrznej części budynku, stropodach żelbetowy. Ściany nośne i działowe są murowane. Budynek posiada trzy wejścia oraz dwie bramy garażowe. Budynek wyposażony jest w instalacje wodną, kanalizacyjną, elektryczną oraz kotłownię. Dane techniczne budynku Powierzchnia całkowita zabudowy – 441,59 m2 Powierzchnia użytkowa ogółem – 329,91 m2 Kubatura – 1 564,04 m3 Wysokość – 4,24 m 2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) prace rozbiórkowe, b) roboty ziemne, c) roboty izolacyjne, d) remont dachu oraz wykonanie obróbek blacharskich, e) wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, f) montaż nawiewników ciśnieniowych, g) docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi wraz z wyprawą elewacji oraz z kolorystyką, h) remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych, i) wykonanie krawężników i obrzeży, j) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, k) regulacja pionowa studzienek, l) czyszczenie studzienek deszczowych i kanałów kołowych, m) uporządkowanie terenu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Projekt budowlany remontu oraz docieplenia budynku socjalno- biurowego w Gdańsku, ul. Biskupa A. Wronki 7 dz. 8/3, 8/7, 19/5 - załącznik nr 1 do SIWZ, - mapka poglądowa – załącznik nr 1a do SIWZ, - rysunek nr I1 – rzut przyziemia - inwentaryzacja – załącznik nr 1b do SIWZ, - rysunek nr I2 – rzut dachu - inwentaryzacja – załącznik nr 1c do SIWZ, - rysunek nr I3 – elewacje – inwentaryzacja – załącznik nr 1d do SIWZ, - rysunek nr K1 – elewacja wschodnia wewnątrz podwórza - naprawy konstrukcyjne– załącznik nr 1e do SIWZ, - rysunek nr A1– rzut przyziemia – załącznik nr 1f do SIWZ, - rysunek nr A2 – rzut dachu – załącznik nr 1g do SIWZ, - rysunek nr A3 – przekrój A-A – załącznik nr 1h do SIWZ, - rysunek nr A4 – elewacje – załącznik nr 1i do SIWZ, - rysunek nr A5 – zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej – załącznik nr 1j do SIWZ, - rysunek nr A6 – detal nr 1 - attyka – załącznik nr 1k do SIWZ, - rysunek nr A7 – detal nr 2 - ocieplenie, opaska budynku (grunt nieutwardzony) – załącznik nr 1l do SIWZ. b) Projekt wykonawczy remontu oraz docieplenia budynku socjalno- biurowego w Gdańsku, ul. Biskupa A. Wronki 7 dz. 8/3, 8/7, 19/5 - załącznik nr 2 do SIWZ, - mapka poglądowa – załącznik nr 2a do SIWZ, - rysunek nr I1 – inwentaryzacja - rzut przyziemia– załącznik nr 3b do SIWZ, - rysunek nr I2 – inwentaryzacja - rzut dachu– załącznik nr 2c do SIWZ, - rysunek nr I3 – inwentaryzacja - elewacje – załącznik nr 2d do SIWZ, - rysunek nr K1 – elewacja wschodnia wewnątrz podwórza- naprawy konstrukcyjne– załącznik nr 2e do SIWZ, - rysunek nr A1- rzut przyziemia – załącznik nr 2f do SIWZ, - rysunek nr A2 – rzut dachu – załącznik nr 2g do SIWZ, - rysunek nr A3 – przekrój A-A – załącznik nr 2h do SIWZ, - rysunek nr A4 – elewacje – załącznik nr 2i do SIWZ, - rysunek nr A5 – zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej – załącznik nr 3j do SIWZ, - rysunek nr A6 – detal nr 1 - attyka – załącznik nr 2k do SIWZ, - rysunek nr A7 – detal nr 2 – ocieplenie, opaska budynku (grunt nieutwardzony) – załącznik nr 2l do SIWZ. c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – architektura – Projekt remontu oraz docieplenia budynku socjalno-biurowego w Gdańsku ul. Biskupia A. Wronki 7 dz. 8/3, 8/7, 19/5 – załącznik nr 3 do SIWZ, d) Specyfikacje techniczne – chodniki z płyt betonowych, nawierzchnia z płyt betonowych, nawierzchnia z kostki betonowej, krawężniki betonowe – załącznik nr 4 do SIWZ, e) Przedmiar – Remont oraz docieplenia budynku socjalno-biurowego w Gdańsku, ul. Biskupa A. Wronki 7, dz. 8/3, 8/7, 19/5 – branża roboty budowlane – załącznik nr 5 do SIWZ, f) Przedmiar – Remont chodników i placu przed budynkiem ul. Wronki 7 – załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót ogólnobudowlanych, takich jak: dekarskie, izolacyjne, dociepleniowe, brukarskie, tynkarskie, w pełnym wymiarze etatu. Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji zamówienia zatrudnić na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych co najmniej 6 osób do wykonywania w/w czynności. Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. 2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę. 3. Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług. 4. Podać w złożonej ofercie termin wykonania zamówienia. 5. Podać w złożonej ofercie okres udzielonej gwarancji za wady. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie. 6. Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego. 7. Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 8. Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 15 ppkt. 2-5 SIWZ. 9. Zamawiający oczekuje kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu. 10. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach