Przetargi.pl
Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Sieradzkiej 8 w Piotrkowie Trybunalskim

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Al. 3-go Maja 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7323770 , fax. 044 7323771
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    Al. 3-go Maja 31 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7323770, fax. 044 7323771
    REGON: 59063814500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. Sieradzkiej 8 w Piotrkowie Trybunalskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku wielorodzinnego przy ul. Sieradzkiej 8 w Piotrkowie Tryb., zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Zakres robót obejmuje m.in. zerwanie istniejącego pokrycia z papy, wymianę deskowania, krycie dwukrotne papą termozgrzewalną, przemurowanie kominów, wymiana obróbek blacharskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3,000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art.45 ust.6. tj. : 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ S.A. o/Piotrków Tryb, konto nr 45 2030 0045 1110 0000 0025 5860. Za dzień zapłaty wadium przyjmuje się dzień wpływu w/w kwoty na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć za pokwitowaniem w formie oryginału siedzibie Zamawiającego w Piotrkowie Tryb. przy Al. 3-go Maja 31 w pok. nr 15 (sekretariat), najpóźniej w dniu 07.09.2009 r. do godz. 9.00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności budowlanej udokumentowane stosownym zapisem we właściwym rejestrze sądowym lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z należytą starannością przynajmniej dwa remonty dachów o pow. min. 700 m2, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) tj. dysponują osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy w branży ogólnobudowlanej i jest wpisana na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) wykonają przedmiotowe zamówienie w terminie do 15.11.2009 r., 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, tj. udokumentują stosownym zaświadczeniem bankowym, ze posiadają środki pieniężne w wysokości min. 25.000 tys. zł. lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. W/w zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) zapoznali się z projektem umowy i nie wnoszą zastrzeżeń co do jej treści i akceptują warunki w niej zawarte, 7) udokumentują, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 8) udzielą Zamawiającemu gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz wszystkie wbudowane materiały na okres min. 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót oraz zapewnią nieodpłatnie w tym okresie niezbędny serwis i przeglądy; 9) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz ofertowy b. kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie dokumentacji projektowej, załączonego przedmiaru i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Kosztorys nie może zawierać żadnych odstępstw od przedmiaru robót w zakresie ilości i rodzaju nakładów. Do w/w kosztorysów ofertowych zawierających ceny jednostkowe, ilości nakładów i wartość poszczególnych elementów robót Wykonawca jest zobowiązany dołączyć zestawienie cen wszystkich materiałów i ceny najmu sprzętu, stawkę robocizny oraz wielkości narzutów (koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk), c. informacje na temat kwalifikacji zawodowych kierownika budowy- kserokopia uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa, d. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm. ) f. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), g. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h. informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota i. wykaz wykonanych w ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju obiektu, daty rozpoczęcia i zakończenia, miejsca wykonania, nazwy i adresu inwestora oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, j. wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wrazz informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich robót k. aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, l. oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres 36 m-cy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach