Przetargi.pl
Wykonanie remontu czternastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na sześć części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2015-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu czternastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na sześć części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu czternastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie w podziale na sześć części: 1) Część I - remont lokali mieszkalnych przy ul. Dębogórska 26/4, Dębogórska 26/8; 2) Część II - remont lokali mieszkalnych przy ul. Dębogórska 25/1, Dębogórska 25/3; 3) Część III - remont lokali mieszkalnych przy ul. Dębogórska 36/14, Grzymińska 17/8, Kolska 2/4; 4) Część IV - remont lokali mieszkalnych przy ul. Mikołaja Reja 5/3, Kapitańska 8b/11; 5) Część V - remont lokali mieszkalnych przy ul. Małopolska 60/8, Jana Kazimierza 20/50; 6) Część VI - remont lokali mieszkalnych przy ul. Kolumba 6a/14, Powstańców Wielkopolskich 65/11, Powstańców Wielkopolskich 65/12; 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: CZĘŚĆ I ul. Dębogórska 26/4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,95 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Dębogórska 26/8 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,87 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ II ul. Dębogórska 25/1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 21,49 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Dębogórska 25/3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 50,40 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ III ul. Dębogórska 36/14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 20,42 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej, ul. Grzymińska 17/8 (powierzchnia użytkowa lokalu - 49,47 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Kolska 2/4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,86 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ IV ul. Mikołaja Reja 5/3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 44,81 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Kapitańska 8b/11 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,68 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ V ul. Małopolska 60/8 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,65 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Jana Kazimierza 20/50 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,62 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, CZĘŚĆ VI ul. Kolumba 6a/14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,73 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Powstańców Wielkopolskich 65/11 (powierzchnia użytkowa lokalu - 25,68 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, ul. Powstańców Wielkopolskich 65/12 (powierzchnia użytkowa lokalu - 27,25 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 4. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części I zamówienia - (ul. Dębogórska 26/4, Dębogórska 26/8) - 735,00 zł (słownie: siedemset trzydzieści pięć złotych), 2) dla Części II zamówienia (ul. Dębogórska 25/1, Dębogórska 25/3) - 831,00 zł (słownie: osiemset trzydzieści jeden złotych), 3) dla Części III zamówienia (ul. Dębogórska 36/14, Grzymińska 17/8, Kolska 2/4) - 780,00 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt złotych), 4) dla Części IV zamówienia (ul. Mikołaja Reja 5/3, Kapitańska 8b/11) - 765,00 zł (słownie: siedemset sześćdziesiąt pięć złotych), 5) dla Części V zamówienia (ul. Małopolska 60/8, Jana Kazimierza 20/50) - 784,00 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt cztery złote), 6) dla Części VI zamówienia (ul. Kolumba 6a/14, Powstańców Wielkopolskich 65/11, Powstańców Wielkopolskich 65/12) - 908,00 zł (słownie: dziewięćset osiem złotych), w terminie do dnia 05.05.2015 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach