Przetargi.pl
Wykonanie remontu czternastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2014-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu czternastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu czternastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na siedem części: 1) Część I - remont lokali mieszkalnych przy ul. Dąbrówki 8/6 i ul. Lipowej 13/2; 2) Część II - remont lokali mieszkalnych przy ul. Światowida 80b/1a i ul. Ziemowita 2/16; 3) Część III - remont lokali mieszkalnych przy ul. Boguchwały 21/2 i ul. Arkońskiej 37/3; 4) Część IV - remont lokali mieszkalnych przy ul. Drzymały 9/8 i 8a i ul. Kaszubskiej 33/18; 5) Część V - remont lokali mieszkalnych przy ul. Krzywoustego 77/14 i al. Wojska Polskiego 14/9; 6) Część VI - remont lokali mieszkalnych przy ul. Budziszyńskiej 25/1 i ul. Szpitalnej 18/402; 7) Część VII - remont lokali mieszkalnych przy ul. Powst. Wielkopolskich 35/3 i ul. Włościańskiej 35/6. 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: CZĘŚĆ I 1) nr 6 w budynku przy ul. Dąbrówki 8 (powierzchnia użytkowa lokalu - 8,95 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną i sanitarną 2) nr 2 w budynku przy ul. Lipowej 13 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,68 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, CZĘŚĆ II 3) nr 1a w budynku przy ul. Światowida 80b (powierzchnia użytkowa lokalu - 18,82 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, 4) nr 16 w budynku przy ul. Ziemowita 2 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,35 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną CZĘŚĆ III: 5) nr 2 w budynku przy ul. Boguchwały 21 (powierzchnia użytkowa lokalu - 56,23 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną 6) nr 3 w budynku przy ul. Arkońskiej 37 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,79 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną CZĘŚĆ IV: 7) nr 8 i 8a w budynku przy ul. Drzymały 9 (powierzchnia użytkowa lokalu nr 8 - 41,38 m2, lokalu nr 8a - 32,17 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną 8) nr 18 w budynku przy ul. Kaszubskiej 33 (powierzchnia użytkowa lokalu - 28,33 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną CZĘŚĆ V: 9) nr 14 w budynku przy ul. Krzywoustego 77 (powierzchnia użytkowa lokalu - 33,87 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną 10) nr 9 w budynku przy al. Wojska Polskiego 14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 27,72 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną CZĘŚĆ VI 11) nr 1 w budynku przy ul. Budziszyńskiej 25 (powierzchnia użytkowa lokalu - 47,10 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną i sanitarną 12) nr 402 w budynku przy ul. Szpitalnej 18 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,92 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną, CZĘŚĆ VII 13) nr 3 w budynku przy ul. Powstańców Wielkopolskich 35 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,71 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną i sanitarną 14) nr 6 w budynku przy ul. Włościańskiej 35 (powierzchnia użytkowa lokalu - 33,19 m2) - remont obejmuje branżę budowlaną, sanitarną i elektryczną 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 4. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na tylko jedną części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części I zamówienia - (ul. Dąbrówki 8/6, ul. Lipowa 13/2) - 665,00 zł (słownie: sześćset sześćdziesiąt pięć złotych), 2) dla Części II zamówienia (ul. Światowida 80b/1a, ul. Ziemowita 2/16) - 369,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt dziewięć złotych), 3) dla Części III zamówienia (ul. Boguchwały 21/2; ul. Arkońska 37/3) - 774,00 zł (słownie: siedemset siedemdziesiąt cztery złote), 4) dla Części IV zamówienia (ul. Drzymały 9/8 i 8a; ul. Kaszubska 33/18) - 753,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt trzy złote), 5) dla Części V zamówienia (ul. Krzywoustego 77/14; al. Wojska Polskiego 14/9) - 357,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt siedem złotych), 6) dla Części VI zamówienia (ul. Budziszyńska 25/1; ul. Szpitalna 18/402) - 703,00 zł (słownie: siedemset trzy złote), 7) dla Części VII zamówienia (ul. Powst. Wielkopolskich 35/3; ul. Włościańska 35/6) - 670,00 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt złotych), w terminie do dnia 30.07.2014 r. do godz. 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 73 1050 0099 6803 0000 0000 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach