Przetargi.pl
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej.

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 782 709 , fax. 566 782 709
  • Data zamieszczenia: 2019-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 782 709, fax. 566 782 709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu cząstkowego dróg o nawierzchniach bitumicznych występujących w miejscowościach Lubicz Dolny, Lubicz Górny, Grębocin, Grabowiec, Gronowo, Młyniec Pierwszy, Młyniec Drugi, Mierzynek, Jedwabno, Złotoria, Kopanino, Krobia na terenie Gminy Lubicz. Zakres robót obejmuje remont cząstkowy dróg przy zastosowaniu mieszanki mineralno-bitumicznej AC8S/50/70 o gr. do 5 cm wraz z skropieniem dna i krawędzi wyboju emulsją oraz zagęszczeniem dla KR3 przez: a) ustawienie znaków drogowych zabezpieczających, b) wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, c) oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę, d) dowiezienie podgrzanego bitumu, e) skropienie naprawionego miejsca, f) rozścielenie podgrzanej mieszanki mineralno-bitumicznej grysowej ścieralnej z otoczarki dla KR3 w jednej lub w dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń, g) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, h) uszczelnienie styku nawierzchni poprzez oblanie zalewą asfaltową po obwodzie ubytku, i) załadunek rumoszu, wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego, j) usuniecie znaków drogowych zabezpieczających. 3.2. Roboty służą utrzymaniu w należytym stanie technicznym nawierzchni jezdni i polegają na naprawie istniejących oraz nowo powstających ubytków w nawierzchniach jezdni o różnych kształtach. Zamawiający w ramach zadania przewiduje wypełnienie ubytków i wybojów o różnych powierzchniach i średniej głębokości ok. 5 cm, o łącznej powierzchni ok. 1600 m2 przez wbudowanie 200 ton mieszanki mineralno-bitumicznej AC8S/50/70 o gr. do 5 cm jako warstwa ścieralna grysowa z otoczarki dla KR3. 3.3. Jednostką obmiaru jest 1 tona wbudowanej masy mineralno-bitumicznej z otaczarki w naprawianą nawierzchnię drogi. 3.4. Wykaz dróg gminnych przeznaczonych do remontu określa załącznik do SIWZ. 3.5. Na mieszankę mineralno-bitumiczną AC8S/50/70 wykonawca dostarczy aprobaty techniczne lub certyfikaty. 3.6. Szczegółowy zakres obejmuje: 3.6.1.Właściwe oznakowanie znakami pionowymi miejsc, w których prowadzone są roboty remontowe. 3.6.2. Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów. 3.6.3. Dowiezienie gorącej masy bitumiczno-mineralnej. 3.6.4. Skropienie naprawianego miejsca emulsją asfaltową. 3.6.5. Rozścielenie gorącej mieszanki mineralno-bitumicznej dla KR-3 z otoczarki w jednej lub dwóch warstwach (w zależności od uszkodzeń) w miejscach remontowanych. 3.6.6 Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej masy. 3.6.7 Uszczelnienie styku nawierzchni poprzez oblanie zalewą asfaltową po obwodzie ubytku. 3.6.8. Załadunek i wywóz rumoszu w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 5 km. 3.6.9. Usunięcie oznakowania ustawionego na czas prowadzonych robót. 3.5. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 3.6. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót i obsługą maszyn, będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) oraz będą otrzymywać wynagrodzenie za pracę, równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 ze zm.). 3.7. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 6 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach