Przetargi.pl
Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej masą bitumiczną na terenie Gminy Dębe Wielkie.

Urząd Gminy Dębe Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-311 Dębe Wielkie, ul. Strażacka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7564700 , fax. 025 7564734
  • Data zamieszczenia: 2012-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dębe Wielkie
    ul. Strażacka 3 3
    05-311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie
    tel. 025 7564700, fax. 025 7564734
    REGON: 00053628490971
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej masą bitumiczną na terenie Gminy Dębe Wielkie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej masą bitumiczną na terenie gminy Dębe Wielkie: 1. wycięciu krawędzi nawierzchni z oczyszczeniem, wywiezieniem i utylizowaniem urobku a następnie wbudowaniu masy mineralno asfaltowej na gorąco dowożonej w specjalnych pojemnikach tzw. termosach z uprzednim przygotowaniem krawędzi ubytków emulsją asfaltową. Po wycięciu krawędzi nawierzchni urobek musi zostać wywieziony natychmiast, bez zbędnej zwłoki a masę mineralno asfaltową należy wbudować w ciągu 1 godziny od przygotowania nawierzchni do remontu. Szacowana powierzchnia do uzupełnienia masą mineralno asfaltową wynosi około 1300 m2. Średnia głębokość ubytków około 5-8 cm. Wykonawca musi podjąć działania z przedmiotem zamówienia w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia, podania informacji przez Zamawiającego o konieczności podjęcia prac Ponadto wszystkie roboty muszą być wykonane z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zamówienia zapewnić na terenie objętymi pracami należyty ład i porządek oraz przestrzegać przepisów BHP i przeciwpożarowych. Odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń i innych dokumentów pozostają po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000 PLN (dwa tysiące)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.debewielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach