Przetargi.pl
wykonanie remontu chodnika dla pieszych przy drodze krajowej Nr 84 Sanok - Krościenko - Granica Państwa w miejscowości Ustrzyki Dolne w ulicy 29 Listopada : - strona lewa : od km 40+450 - 40 + 675 - na długości 225,0 mb

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontu chodnika dla pieszych przy drodze krajowej Nr 84 Sanok - Krościenko - Granica Państwa w miejscowości Ustrzyki Dolne w ulicy 29 Listopada : - strona lewa : od km 40+450 - 40 + 675 - na długości 225,0 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje; - rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 cm - mb 225,00 - rozebranie obrzeży betonowych 8 x 30 cm - mb 212,00 - rozebranie nawierzchni asfaltowej jezdni - m2 97,50 - rozebranie nawierzchni chodnika z płyt bet.50 x 50 x 7 - m2 227,00 - ustawienie na ławie krawężników bet. wibroprasowanych - mb 225,00 - ustawienie obrzeża bet. wibroprasowanego - mb 225,00 - wykonanie podbudowy grubości 10 cm z tłucznia 25-30mm - m2 337,50 - wykonanie chodnika z kostki brukowej grub. 8 cm - m2 337,50 - uzupełnienie jezdni przy krawężniku na szer. 10c m w-wą asfaltu grub. 10 cm - t 4,23 - wykonanie koryta pod uzupełnienie jezdni zatoki głeb. 45 cm - m3 5,85 - wykonanie w-wy grub. 10 cm mrozoodpornej z tłucznia stabilizowanego mechanicznie - m2 13,0 - wykonanie podbudowy grub. w-wy 24 cm z betonu B-20 - m3 3,12 - wykonanie w-wy wiążącej naw. grub. 6 cm z asfaltobetonu - m2 13,0 - wykonanie w-wy ścieralnej naw. grub. 5 cm z asfaltobetonu - m2 13,0 - regulacja pionowa istniejących włazów w chodniku - szt 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci spełniający wymogi art. 22 ust.1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. Nr 223/07 poz.1655 ora z 2008r Nr 171, poz. 1058 - tekst jednolity). 2) Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat tj. 2004 - 2008 (rozpoczął i zakończył ) co najmniej 2 zadania o zakresie, złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Posiada niezbędne uprawnienia budowlane w zakresie wymaganych robót oraz przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 223/07 poz.1655 tekst jednolity z późn. zmianami), 2) Pisemne oświadczenie o podwykonawcach - w przypadku wykonywania zamówienia wraz z podwykonawcami wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 3) Aktualny wypis z właściwego rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4) Listę kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą - Prawo budowlane oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - kierownika budowy w branży drogowej + poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień i zaświadczeń 5) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Oprócz ww. dokumentów należy złożyć- 1) wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia 3) Dane wyjściowe do kosztorysowania tj. stawka robocizny, koszty pośrednie, zakupu i zysku 4) Podpisany przez Wykonawcę załączony projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną