Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
- Data zamieszczenia: 2020-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
Mariacka 25
70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
REGON: 32124347000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu budynku usługowego przy ul. Mazurskiej 19A w Szczecinie – 2 ETAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku usługowego przy ul. Mazurskiej 19A w Szczecinie – 2 etap, 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) roboty ogólnobudowlane – wykonanie docieplenia elewacji budynku, wymianę stolarki drzwiowej na parterze i piętrze, remont pomieszczeń parteru i piętra, w szczególności: • zbicie na elewacji zwietrzałych i luźnych tynków, • demontaż zbędnych elementów z elewacji, • demontaż rur spustowych, • demontaż wewnętrznych schodów drewnianych, • uzupełnienie stropu żelbetowego, • wyburzenie niektórych ścianek działowych, • wykonanie nowych ścianek działowych, • wyrównanie na parterze i piętrze ścian płytami gipsowo-kartonowymi, • wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych, • wyrównanie poziomów podłóg i wykonanie nowych okładzin z płyt gresowych oraz PCV, • remont stalowych krat okiennych, • uzupełnienie obróbek blacharskich, wymiana parapetów zewnętrznych, • obłożenie cokołu, ościeży oraz murków przy zejściu do piwnic płytkami klinkierowymi, • uzupełnienie ubytków istniejącego docieplenia ze styropianu grubości 5 cm, • ocieplenie elewacji styropianem grubości 15 cm, • montaż drzwi wewnętrznych, • wykonanie tynku mineralnego i pomalowanie docieplenia elewacji, • ocieplenie stropodachu wełną mineralną,, • montaż rur spustowych, • montaż nawiewników w oknach parteru i piętra, • demontaż starych i montaż nowych obudów g-k istniejących i projektowanych instalacji, • regulacja, oczyszczenie i mycie okien parteru i piętra. 2) roboty sanitarne –wykonanie instalacji wewnętrznej wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji, w szczególności: • wykonanie instalacji wodnej i kanalizacyjnej w obrębie pomieszczeń parteru i piętra, • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w obrębie pomieszczeń parteru i piętra, • wykonanie instalacji kanalizacji zewnętrznej. 3) roboty elektryczne – wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych w szczególności: • montaż tablicy bezpiecznikowej TB3, • wykonanie instalacji elektrycznych w obrębie pomieszczeń parteru i piętra, • montaż opraw i instalacji elektrycznej, • wykonanie pomiarów elektrycznych i sporządzenie protokołów pomiarów, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 14 947,00 zł (słownie: czternaście tysięcy dziewięćset czterdzieści siedem złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9, przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja II piętra w Domu Studenckim nr 4 przy ul. Szwoleżerów 1/2 w Szczecinie
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa dróg wewnętrznych gminnych w m. Miłogoszcz dz nr 2/7, 2/11, 2/17, 2/26 obr. Miłogoszcz
Dodano: 2024-03-24 - Budowa Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej-etap II-stan wykończeniowy wewn. i zewn. instalac. wewn. i zewn., przyłącza i zagospodarow. terenu.
Dodano: 2024-03-22 - Zagospodarowanie terenu parku im. M. Matysiaka w m. Pyrzyce - etap III
Dodano: 2024-03-19 - Roboty budowlane obejmujące przebudowę pomieszczeń nr 54, 39b oraz korytarza przy pomieszczeniu nr 39b w budynku Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska przy al. Piastów 50a w Szczecinie
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na Klub Dziecięcy przy ul. Chodkiewicza 1 lokal U1 w Szczecinie w ramach Programu „Maluch+ 2022-2029”
Dodano: 2024-03-13 - ZMIANA SPOSOBU WYKORZYSTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓL W IŃSKU NA ŻŁOBEK PUBLICZNY
Dodano: 2024-03-12 - Modernizacja instalacji zimnej wody, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji w przyziemiu budynku Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta" w Szczecinie przy ul. Kruczej 17
Dodano: 2024-03-11 - Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych przy ul. Światowida 68 m 2, 3, 4, 5, 6, 7, 12 w Szczecinie
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania lokalu mieszkalnego na dodatkowe pomieszczenia Żłobka Publicznego nr 2 przy Ul. Kostki Napierskiego 6c w Szczecinie w ramach Programu „Maluch+ 2022-2029”
Dodano: 2024-03-06