Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wólka Łabuńska

Gmina Łabunie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-437 Łabunie, ul. Zamojska 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6113019 , fax. 084 6113026
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabunie
    ul. Zamojska 50 50
    22-437 Łabunie, woj. lubelskie
    tel. 084 6113019, fax. 084 6113026
    REGON: 00053801800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wólka Łabuńska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres remontu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wólka Łabuńska obejmuje wykonanie następujących robót: izolacja przeciwwilgociowa zewnętrzna ścian fundamentowych zewnętrznych,docieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie podłogi z płyt wiórowych,wykonanie sufitu z płyt gipsowo-kartonowych z dociepleniem, malowanie ścian, przemurowanie kominów, malowanie dachu budynku i obróbek, opaski wokół budynku oraz instalacji elektrycznej zalicznikowej i odgromowej. Zakres robót do realizacji został szczegółowo opisany w opracowanym przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków w rejonie prowadzonych robót objętych umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia że spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami zapewniającymi wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5)akceptują warunki niniejszej specyfikacji Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych zaświadczeń i oświadczeń. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1)wypełniony druk oferty (wzór - zał. Nr 1) 2)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. Nr 2) 3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania robót objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6)kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanej)- dotyczy kierownika budowy (wzór zał. Nr 3) 7)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. (zał. Nr 4) z podaniem cen jednostkowych Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) lub niniejszą specyfikacją; 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez Wykonawcę, wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny (których nie można poprawić na podstawie art. 87 pkt. 2 ust. 2) 7)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3; 8)Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Dokumenty o których mowa w pkt. 6.1.1- 9 składać należy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za godność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labunie.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach