Gmina Łabunie ogłasza przetarg
- Adres: 22-437 Łabunie, ul. Zamojska 50
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6113019 , fax. 084 6113026
- Data zamieszczenia: 2009-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabunie
ul. Zamojska 50 50
22-437 Łabunie, woj. lubelskie
tel. 084 6113019, fax. 084 6113026
REGON: 00053801800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wólka Łabuńska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres remontu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wólka Łabuńska obejmuje wykonanie następujących robót: izolacja przeciwwilgociowa zewnętrzna ścian fundamentowych zewnętrznych,docieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie podłogi z płyt wiórowych,wykonanie sufitu z płyt gipsowo-kartonowych z dociepleniem, malowanie ścian, przemurowanie kominów, malowanie dachu budynku i obróbek, opaski wokół budynku oraz instalacji elektrycznej zalicznikowej i odgromowej. Zakres robót do realizacji został szczegółowo opisany w opracowanym przedmiarze robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków w rejonie prowadzonych robót objętych umową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia że spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami zapewniającymi wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5)akceptują warunki niniejszej specyfikacji Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych zaświadczeń i oświadczeń. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1)wypełniony druk oferty (wzór - zał. Nr 1) 2)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. Nr 2) 3)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania robót objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6)kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanej)- dotyczy kierownika budowy (wzór zał. Nr 3) 7)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. (zał. Nr 4) z podaniem cen jednostkowych Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) lub niniejszą specyfikacją; 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez Wykonawcę, wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny (których nie można poprawić na podstawie art. 87 pkt. 2 ust. 2) 7)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3; 8)Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Dokumenty o których mowa w pkt. 6.1.1- 9 składać należy w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za godność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labunie.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych oraz adaptacji pomieszczeń biurowych na potrzeby zwiększenia liczby pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Spokojnej 4 - Etap 1 (Pion A oraz instalacje na poziomie niskiego parteru)
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Kocku za pomocą gazu ziemnego
Dodano: 2015-09-15 - Dostosowanie pomieszczeń Przedszkola Samorządowego w Krasnobrodzie przy ul. Lelewela 37 do wymogów ochrony przeciwpożarowej w zakresie zawartym w decyzji Nr PZ-5580/8-7/13 z dnia 29 kwietnia 2013 roku.
Dodano: 2015-09-04 - Opracowanie dokumentacji projektowej wymiany opraw oświetleniowych na energooszczędne w budynkach nr 28, 36, 53, 60, 61 i 67 Komendy NOSG oraz wykonanie robót instalacyjnych wymiany opraw oświetleniowych na energooszczędne ww. budynków
Dodano: 2015-09-03 - Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Gołąb
Dodano: 2015-08-26 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Nieliszu o łącznik sali gimnastycznej z budynkiem szkoły wraz z urządzeniami budowlanymi odcinek kanalizacji deszczowej
Dodano: 2015-08-26 - Budowa wiaty - zadaszenia nad kojcami dla cieląt wraz z utwardzeniem terenu na działce nr 37/8 na terenie Stadniny Koni w Janowie Podlaskim.
Dodano: 2015-08-12 - Podniesienie jakości bazy noclegowej w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym Pod Wianuszkami w Kazimierzu Dolnym
Dodano: 2015-07-23 - Roboty budowlane polegające na budowie trzech budynków wielorodzinnych przy ul. Zygmunta Augusta - budynki 1A, 1B, 1C w Lublinie
Dodano: 2015-07-21 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Kocku za pomocą gazu ziemnego
Dodano: 2015-06-22