Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego Kołobrzeg.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 17B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4512000, 4512026 , fax. 91 4512024, 4512029, 4512434
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Narutowicza 17B 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4512000, 4512026, fax. 91 4512024, 4512029, 4512434
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego Kołobrzeg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontu budynku nr 2 (PKOB 1130) zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego Kołobrzeg, polegające w szczególności na: 1) roboty rozbiórkowe: wykuciu z muru ościeżnic drzwiowych, demontażu drzwi płycinowych, oczyszczeniu ich i złożeniu w miejscu składowania, rozebraniu okładziny ściennej w pomieszczeniach WC i umywalni, rozebraniu ścianek działowych z 1/2 c, demontażu koryt betonowych, rozbiórce obudowy słupów, skuciu posadzek z lastryka, skuciu nierówności betonowych na ścianach, wykuciu bruzd poziomych w ścianach i przebiciu otworów, rozebraniu podług drewnianych, wywiezieniu gruzu; 2) roboty murowe: wykonaniu ścianek z cegły pełnej grubości 1/4c i 1/2c pod brodzik, wykonaniu obudowy słupów z płyty GK, montażu kabin systemowych z drzwiami w pomieszczeniach sanitarnych, montażu drzwiczek rewizyjnych 6 kpl.; 3) roboty stolarskie: wymianiu drzwi wewnętrznych płycinowych, wymianie drzwi wewnętrznych drewnianych na aluminiowe wahadłowe 2 sztuki, wymianie drzwi zewnętrznych drewnianych na aluminiowe dwuskrzydłowe 2 sztuki; 4) roboty tynkarskie: wykonaniu uzupełnienia tynku cementowego kategorii III, licowaniu ścian płytkami o wymiarach 20×20 cm, wygładzeniu powierzchni przez szpachlowanie nierówności; 5) roboty posadzkowe: wykonaniu podkładu betonowego i wymianie warstw wyrównawczych pod posadzki, wykonaniu izolacji poziomej i pionowej z folii płynnej, położeniu posadzek z kamieni sztucznych, wymianie podług drewnianych na posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych wraz z wymianą legarów i ślepej podłogi; 6) roboty malarskie: malowaniu dwukrotnym ścian i sufitów farbą emulsyjną, malowaniu dwukrotnym farbą olejną ścian i grzejników; 7) instalacje sanitarne: wymianie instalacji kanalizacyjnej żeliwnej na PCV, wymianie instalacji zimnej wody, montażu instalacji ciepłej wody z rur miedzianych, wymianie urządzeń sanitarnych i armatury, montażu kratek wentylacyjnych, wykonaniu próby szczelności instalacji wodociągowej; 8) wywozie i utylizacji odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9.800,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach