Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy al. Powstańców Wielkopolskich 36 w Szczecinie

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, Mariacka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    Mariacka 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, , fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy al. Powstańców Wielkopolskich 36 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy al. Powstańców Wielkopolskich 36 w Szczecinie (działka nr 18/1 obręb 1054), zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 2. Zakres zamówienia, obejmuje miedzy innymi: 1) Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych i remont dachu: a) demontaż deskowania podłogi w mieszkaniu nr 10, na poddaszu i na strychu z wybraniem polepy spomiędzy belek, b) ułożenie pomiędzy belkami wełny mineralnej, c) montaż nowej membrany paroprzepuszczalnej i nowego deskowania w mieszkaniu nr 10 i na strychu, d) wykonanie nadbitek do boku krokwi, e) rozebranie starego i montaż nowego łacenia dachu, oraz nowego pokrycia z dachówki karpiówki, f) ocieplenie poddasza - skosy, strop nad poddaszem, g) wymianę okien połaciowych i wyłazów kominiarskich, h) montaż nowych stopni i ław kominiarskich, i) zszywanie murów zewnętrznych, j) wzmocnienie nadproży ścian zewnętrznych. 2) Remont i docieplenie elewacji, izolacja przeciwwilgociowa: a) demontaż krat okiennych oraz ich odrestaurowanie, b) wymianę wpustów nawiewnych oraz kratek wentylacyjnych na elewacji, c) skucie tynków istniejących elewacji, d) wykonanie spoinowania cegieł elewacji, e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej metodą iniekcji krystalicznej, f) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej, g) docieplenie ścian zewnętrznych, h) docieplenie sufitu nad piwnicą, i) wykonanie warstw wykończeniowych. 3) Remont klatki schodowej: a) uzupełnienie tynków ścian i stropów, b) zdarcie starych farb ze ścian oraz sufitów, c) usunięcie farby z poręczy i balustrad schodów z ponownym malowaniem farbą olejną, d) malowanie farbą olejną lamperii oraz farbą emulsyjną ścian powyżej lamperii oraz sufitów, e) malowanie farbą olejną policzków i podstopnic, f) malowanie farbą olejną listew przyściennych, g) ułożenie na schodach płyt twardych, wykładzin z tworzyw sztucznych i nosków ochronnych, h) ułożenie na podłodze parteru płyt gresowych , i) ułożenie na podłogach wyższych kondygnacji wykładzin z tworzyw sztucznych, j) wymianę drzwi wyczystek dostępnych z klatki schodowej, k) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wg zestawienia, l) malowanie rurociągów wod-kan biegnących po klatce na kolory analogiczne do kolorów ścian, m) oczyszczenie rurociągów gazowych i malowanie na kolor żółty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 13 500,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 10, przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach