Przetargi.pl
Wykonanie remontu balkonów i gzymsu budynku mieszkalnego położonego przy ul. Podchorążych 8 w Warszawie.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2011-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu balkonów i gzymsu budynku mieszkalnego położonego przy ul. Podchorążych 8 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zadania pod nazwą: wykonanie remontu balkonów i gzymsu budynku mieszkalnego przy ul. Podchorążych 8 w Warszawie. 1.1.W zakres przedmiotu umowy wchodzi: 1.1.1. Demontaż wszystkich warstw ponad konstrukcją balkonów, 1.1.2. Izolacja płyt balkonowych, 1.1.3. Warstwa dociskowa i posadzka cementowa na balkonach, 1.1.4.Tynkowanie powierzchni dolnej i bocznej płyt balkonów, 1.1.5.Malowanie powierzchni dolnej i bocznej płyt balkonów, 1.1.6.Podwyższenie balustrad balkonów, 1.1.7.Malowanie balustrad balkonów, 1.1.8. Odtworzenie gzymsu, 1.1.9. Tynkowanie i malowanie gzymsu, 1.1.10. Montaż obróbki blacharskiej i rynien na gzymsie, 1.1.10. Wywóz śmieci i gruzu. 2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. będą wykonywane pod nadzorem DOM Polkowska ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, 02-727 Warszawa, ul. Polkowska 7. 3. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, należy zastosować rozwiązania równoważne w standardzie podstawowym. 4. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 6. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera dokumentacja: 6.1. Rozdział IV SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 6.2. Rozdział V SIWZ - przedmiar robót, 6.3. Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ, mają być wykonywane zgodnie z: 7.1. przedmiarem robót - stanowiącym Rozdział V SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiącą Rozdział IV SIWZ, 7.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623) i jej przepisów wykonawczych, 7.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 7.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 7.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiącymi Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.5.1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w tym: 7.5.1.1. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót, o którym mowa w ust. 2 może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót. 7.5.1.2. zmiany terminu wykonania Przedmiotu umowy w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji Przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu umowy, 7.5.1.3. ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu umowy; 7.5.1.4. ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego; 7.5.1.5. zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu umowy; 7.5.1.6. zmiany zakresu części Przedmiotu umowy powierzonych podwykonawcom; 7.5.1.7. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 7.5.1.8. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych Wykonawca jest zobowiązany je wykonać na odrębne zamówienie Zamawiającego. Wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane z późn. zmianami w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881). Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Rozdział IV SIWZ, w przedmiarze robót - stanowiącym Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania w/w robót dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto, podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: 9.1. prowadzenia dziennika robót, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 9.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 9.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 9.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 9.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia, 9.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkowania terenu i obiektu po zakończeniu robót, a także zapewnienia warunków bezpieczeństwa i p.poż. 9.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 9.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p.poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy. 9.9. prowadzenia robót w sposób nie utrudniający użytkowania wielorodzinnego budynku mieszkalnego, a w szczególności nie prowadzenia robót między godz. 1900 i 700 . 10. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) na okres min. 36 miesięcy oraz na zastosowane materiały min. 36 miesięcy od daty bezusterkowego końcowego odbioru robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie krócej jednak niż 36 miesięcy. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3.1. SIWZ.; 11. Zastosowana przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć 90 % średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. tj. dla robót budowlanych: Rbrutto= 28,67 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. ; 12. Zastosowany przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - wskaźnik kosztów pośrednich (Kp) od (R, S) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. i wynoszący dla robót budowlanych Kp = 61,4 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty; Zastosowany przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - wskaźnik zysku (Z) od (R + S + Kp) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. i wynoszący dla robót budowlanych Z = 11,6% Wykonawca musi wpisać oferowany wskaźnik zysku W(Z) w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty; 14. Zastosowany przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla II kw. 2011 r. i wynoszący dla robót budowlanych Wkz =9,2 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty; 15. Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia - ceny materiałów - bez kosztów zakupu - nie mogą być wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud informacja o cenach czynników produkcji RMS - ceny średnie cenników IMB, IMI, IME w kwartale, w którym zostało ogłoszone postępowanie. 16. Zastosowane przez Wykonawcę do wyceny robót, stanowiących przedmiot zamówienia ceny pracy sprzętu nie mogą być wyższe niż średnie ceny publikowane przez Sekocenbud w bazie cenowej do kosztorysowania -,Informacje o cenach czynników produkcji RMS- w kwartale, w którym zostało ogłoszone postępowanie; 17. Koszty związane z dojazdem, dojściem do terenu budowy, koszty zajęcia chodnika, koszty pracy w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy, transport wewnętrzny i zewnętrzny materiałów, koszty jednorazowe dostaw sprzętu, obsługi etatowej oraz utrudnienia związane z pracą w budynku czynnie użytkowanym nie podlegają oddzielnej wycenie i Wykonawca musi je ująć w cenach i wskaźnikach narzutów w kosztorysie ofertowym; 18. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 21 specyfikacji; 20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia; 21. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego do zawarcia umowy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem, w celu zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesie nie później niż w dacie podpisania przez niego umowy kwotę stanowiącą równowartość 5 % ceny wykonania zamówienia, przedstawionej w ofercie wraz z podatkiem VAT; 22. Klasyfikacja wg CPV: CPV 45.21.10.00 Roboty budowlane w zakresie budynków, CPV 45.41.00.00 -4 Roboty tynkarskie, CPV 45.11.12.20 - 6 Roboty w zakresie usuwania gruzu, CPV 45.26.21.00 - 2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań CPV 45.26.21.10 -5 Demontaż rusztowań, CPV 45.26.29.00 - 0 Roboty balkonowe, CPV 45.41.00.00 - 4 Roboty tynkarskie CPV 45.44.21.10 - 1 Malowanie budynków, 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach