Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU 11 POKOI BIUROWYCH NA PARTERZE W BUDYNKU ŚLĄSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. JANA III SOBIESKIEGO 7

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40032 Katowice, ul. Jagiellońska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 077 777 , fax. 322 077 395
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
    ul. Jagiellońska 25
    40032 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 077 777, fax. 322 077 395
    REGON: 51425985927000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU 11 POKOI BIUROWYCH NA PARTERZE W BUDYNKU ŚLĄSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W CZĘSTOCHOWIE PRZY UL. JANA III SOBIESKIEGO 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Projekt robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń biurowych na parterze budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego” w Częstochowie przy ul. Jana III Sobieskiego 7, tj: a. w zakresie branży architektonicznej:  prace rozbiórkowe: zerwanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych w rulonie, parkietu oraz izolacji z papy na betonie; wykucie z murów ościeżnic; rozebranie ścianek działowych z cegły, łat i rygli; odbicie tynków; wywiezienie elementów rozbiórki,  prace budowlane - ściany: wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych (zabudowa otworów drzwiowych); wykonanie tynków cementowo-wapiennych kategorii III; wykonanie gładzi gipsowych; wykonanie sufitów podwieszanych modułowych; malowanie farbami emulsyjnym pokoi i korytarza,  prace budowlane - posadzki: ułożenie izolacji z płyt styropianowych i folii polietylenowej; ułożenie warstwy wyrównawczej samopoziomującej; ułożenie posadzki z wykładziny rolowanej heterogenicznej z warstwą izolacyjną, listew przyściennych z PCV,  prace budowlane - stolarka: montaż ościeży drewnianych i skrzydeł drzwiowych pełnych,  prace budowlane - kanały techniczne: czyszczenie i udrażnianie przewodów kominowych. b. w zakresie branży sanitarnej:  instalacja wentylacji: instalacja nawiewników okiennych higrosterowalnych;  instalacja grzewcza: demontaż grzejników żeliwnych członowych, montaż grzejników stalowych dwupłytowych, c. w zakresie branży instalacji elektrycznej:  prace rozbiórkowe - demontaż instalacji oświetleniowej i gniazd oraz instalacji teletechnicznej w remontowanych pomieszczeniach,  prace montażowe - modernizacja tablicy elektrycznej TP4; wykonanie głównych tras kablowych; wykonanie instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych; wykonanie instalacji gniazd wtykowych DATA; wykonanie instalacji LAN; wykonanie okablowania kontroli dostępu; wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, montaż opraw oświetleniowych,  prace związane z wykonaniem pomiarów instalacji uziemiającej i obwodów elektrycznych niskiego napięcia, pomiarów torów transmisyjnych (LAN). W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do: a. dostawy z montażem 5 sztuk:  elektromechanicznych elementów blokujących - elektrozaczepów  czujek otwarcia - kontaktronowych powierzchniowych  elementów obsługowych - klawiatur szyfrowych  kompaktowej centrali alarmowej minimum do 4 linii dozorowych- skrzynka kontrolera dostępu z akumulatorem i zasilaczem o następujących właściwościach: • obsługa do 50 kart zbliżeniowych (chodzi o transponder pasywny, który może mieć formę karty, breloka itd.) oraz 50 kodów. • programowanie modułu i zarządzanie kartami oraz kodami przy pomocy kodu administratora. • możliwość zablokowania i odblokowania przejścia przez użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia. • klawiatura z podświetleniem. • przycisk dzwonka. • wbudowany czytnik obsługujący karty, breloki i inne transpondery pasywne 125 kHz. • diody LED informujące o stanie przejścia i modułu. • wbudowany przetwornik piezoelektryczny do sygnalizacji dźwiękowej. • wyjście przekaźnikowe umożliwiające sterowanie zamkiem elektromagnetycznym, sterownikami bram lub innymi urządzeniami aktywującymi przejście. • 2 wyjścia typu OC: – sygnalizacja stanów alarmowych; – sygnał dzwonka. • 2 wejścia dedykowane do podłączenia: – czujnika otwarcia drzwi; – przycisku otwarcia. • konstrukcja umożliwiająca montaż na zewnątrz. • ochrona sabotażowa przed otwarciem obudowy i oderwaniem od ściany. • zasilanie napięciem stałym 12 V (±15%). Montażu należy dokonać zgodnie z dokumentacją projektową – branża elektryczna. b. dostawy z montażem 11 sztuk:  tabliczek informacyjnych kolorowych, spełniających wymogi określone w rozdziale 5.3 Podręcznika beneficjenta projektu finansowanego w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji Parametry: • druk na płycie spienionej PCV grubości 3mm • format 250 x 150 mm • Płytka powinna być podklejona folią samoprzylepną (do zawieszenia na gładkich powierzchniach). • Tekst, czcionka Times New Roman. Dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) Pieniądzu na konto bankowe wskazane w punkcie 3 ppkt 2 niniejszego rozdziału, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach NBP O/O 22 1010 1212 0053 4013 9120 1000, przed upływem terminu składania ofert tak, aby w terminie otwarcia ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku; Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: „WADIUM – nr BA.I.272.4.2018 – wykonanie remontu 11 pokoi biurowych na parterze w budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Częstochowie przy ul. Jana III Sobieskiego 7”. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w niniejszym rozdziale, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 4) Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 5) Wadium ustanawia przynajmniej jeden Wykonawca, lub Wykonawcy wspólnie. 6) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 7) Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 8) Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:  być wystawione na Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25;  zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP;  okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4. ZWROT I UTRATA WADIUM 1) Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a i 2 ustawy PZP. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu zamawiający wydaje (przesyła) wykonawcom za potwierdzeniem odbioru. Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej – wraz z odsetkami), jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisem art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach