Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTÓW W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ

Sąd Rejonowy w Środzie Śląskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 55300 Środa Śląska, ul. Św. Andrzeja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 396 02 27 , fax. 0-71 317 51 17
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Środzie Śląskiej
    ul. Św. Andrzeja 3
    55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 396 02 27, fax. 0-71 317 51 17
    REGON: 32529700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodaslaska.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Rejonowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTÓW W ZAKRESIE ROBÓT BUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych pomieszczeń w budynku Sadu Rejonowego w Środzie Śląskiej: pokój 219 (pokój informatyków), pokój 120 (informacja KW), pokój 119, pokój 118, pokój 112, pokój 113, pokój 214, Pokój 217, Pokój 215, Pokój 216, Pokój 212, Pokój 218, Pokój aresztantów, Zabudowa wnęk drzwiowych z wygłuszeniem – pok. 104, Zabudowa wnęk drzwiowych z wygłuszeniem – pok. 6, I inne prace wyszczególnione w przedmiarze robót, Wykonanie prac będzie polegało na : Wykonanie robót wyszczególnionych w Przedmiarze robót, dokonanie pomiarów wykonanej instalacji elektrycznej, wywiezienie z miejsca prac wszelkich materiałów z demontażu na wysypisko wraz z ich utylizacją, wykonanie drobnych niezbędnych prac towarzyszących wykonaniu remontu. Ze względu na specyfikę budynku podczas wykonywania prac w poszczególnych pomieszczeniach należy bezwzględnie pomieszczenia zabezpieczyć przed wydostawaniem się kurzu i innych nieczystości. Prace remontowe prowadzone będą na czynnym obiekcie. W związku z tym należy je tak prowadzić aby nie zakłócały normalnego funkcjonowania Sądu Rejonowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 10 pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. II. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który: 1) polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia tych podmiotów z udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 10 pkt. 1 SIWZ; 2) zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy nie będącego podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia dokumentów dotyczących tego podwykonawcy, potwierdzających brak podstaw wykluczenia tego podwykonawcy z udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 10 pkt. 1 SIWZ. III. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach