Przetargi.pl
Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych z podziałem na części: Część 1 Remont drogi powiatowej nr 1380 K Łękawka- Łękawica w msc.Łękawica w km.2+760 – 3+260, km.4+680 – 5+160; Część 2 Remont drogi powiatowej nr 1404 K Dębno-Melsztyn w msc.Gwoździec w km.12+480 – 13+350 ; Część 3 Remont drogi powiatowej nr 1396K Zgłobice-Szczepanowice w msc.Błonie w km.2+515-3+055; Część 4 Remont drogi powiatowej nr 1387K Siepietnica-Lubaszowa w msc.Olszyny w km.14+955-15+770; Część 5 Remont drogi powiatowej nr 1413K Czermna-Dębowa w msc.Czermna w km.0+570 – 1+160

Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-113 Zgłobice, ul. Zgłobicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 741 230 , fax. 146 787 050
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach
    ul. Zgłobicka 8
    33-113 Zgłobice, woj. małopolskie
    tel. 146 741 230, fax. 146 787 050
    REGON: 12038465400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/pzdtszglobicach

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych z podziałem na części: Część 1 Remont drogi powiatowej nr 1380 K Łękawka- Łękawica w msc.Łękawica w km.2+760 – 3+260, km.4+680 – 5+160; Część 2 Remont drogi powiatowej nr 1404 K Dębno-Melsztyn w msc.Gwoździec w km.12+480 – 13+350 ; Część 3 Remont drogi powiatowej nr 1396K Zgłobice-Szczepanowice w msc.Błonie w km.2+515-3+055; Część 4 Remont drogi powiatowej nr 1387K Siepietnica-Lubaszowa w msc.Olszyny w km.14+955-15+770; Część 5 Remont drogi powiatowej nr 1413K Czermna-Dębowa w msc.Czermna w km.0+570 – 1+160
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 Remont drogi powiatowej nr 1380 K Łękawka- Łękawica w msc.Łękawica w km.2+760 – 3+260, km.4+680 – 5+160 (odc.0,980 km) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub.do 6 cm. z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 10 km na pow.680 m² Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralną asfaltową mechaniczne w ilości 586 t, Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grub.4 cm na pow.5880 m²; Uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni kruszywem łamanym grub.śr. po zagęszczeniu 15 cm z dwukrotnym utrwaleniem nawierzchni emulsją asfaltową z grysem na pow.1 050 m², Rozebranie ścieku z kostki brukowej o grub.8 cm.na podsypce cementowo-piaskowej na dług.560 m, Ścieki uliczne z kostki betonowej typu Holland o wys.8 cm. na podsypce cementowo-piaskowej 2 rzędy (kostka z odzysku)na dług.448 m, Ścieki uliczne z kostki betonowej typu Holland o wys.8 cm. na podsypce cementowo-piaskowej 2 rzędy na dług.112 m, Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych w ilości 16 szt. Część 2 Remont drogi powiatowej nr 1404 K Dębno-Melsztyn w msc.Gwoździec w km.12+480 – 13+350 (odc.0,870 km) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub.do 6 cm. z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 10 km na pow.51 m² Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralną asfaltową mechaniczne w ilości 442 t, Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grub.4 cm na pow.4437 m²; Uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni kruszywem łamanym grub.śr. po zagęszczeniu 15 cm z dwukrotnym utrwaleniem nawierzchni emulsją asfaltową z grysem na pow.1305 m² Część 3 Remont drogi powiatowej nr 1396K Zgłobice-Szczepanowice w msc.Błonie w km.2+515-3+055 (odc.0,540 km) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub.do 6 cm. z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 10 km na pow.54 m² Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralną asfaltową mechaniczne w ilości 291 t, Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grub.4 cm na pow.2916 m²; Uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni kruszywem łamanym grub.śr. po zagęszczeniu 15 cm z dwukrotnym utrwaleniem nawierzchni emulsją asfaltową z grysem na pow.405 m² Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych w ilości 9 szt. Część 4 Remont drogi powiatowej nr 1387K Siepietnica-Lubaszowa w msc.Olszyny w km.14+955-15+770 (odc.0,815 km) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub.do 6 cm. z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 10 km na pow.1 730 m² Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralną asfaltową mechaniczne w ilości 484 t, Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grub.4 cm na pow.4 850 m²; Uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni kruszywem łamanym grub.śr. po zagęszczeniu 15 cm z dwukrotnym utrwaleniem nawierzchni emulsją asfaltową z grysem na pow.1 020 m² Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych w ilości 7 szt. Część 5 Remont drogi powiatowej nr 1413K Czermna-Dębowa w msc.Czermna w km.0+570 – 1+160 (odc.0,590 km) Frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub.do 6 cm. z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 10 km na pow.50 m² Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralną asfaltową mechaniczne w ilości 271 t, Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grub.4 cm na pow.2 714 m²; Uzupełnienie poboczy do niwelety jezdni kruszywem łamanym grub.śr. po zagęszczeniu 15 cm z dwukrotnym utrwaleniem nawierzchni emulsją asfaltową z grysem na pow.885 m² Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują kosztorysy ofertowe dla pięciu części i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST), które stanowią załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : •Część 1 zamówienia: 7 000,00 zł (słownie:siedem tysięcy złotych 00/100) •Część 2 zamówienia: 5 000,00 zł (słownie:pięć tysięcy złotych 00/100) •Część 3 zamówienia: 3 200,00 zł (słownie:trzy tysiące dwieście złotych 00/100) •Część 4 zamówienia: 5 800,00 zł (słownie:pięć tysięcy osiemset złotych 00/100) •Część 5 zamówienia: 3 200,00 zł (słownie:trzy tysiące dwieście złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku wpłaty wadium przelewem, termin wniesienia wadium uważa się za dotrzymany przez wykonawcę, jeśli konto bankowe Zamawiającego zostanie uznane kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy Pzp tj: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 oraz z 2015r poz. 978 i 1240 ). 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przeze Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy w Banku PEKAO S.A. numer: 92 1240 4748 1111 0000 4876 1705. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Terminem wniesienia wadium jest data i godzina zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium w pozostałych dopuszczalnych formach (oryginał dokumentu) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – w Zgłobicach ul. Zgłobicka 8 pok. nr 9. Do oferty należy załączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ aktualne na dzień składania ofert. UWAGA! a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia i w celu spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informację o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazanej wyże oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Kosztorys ofertowy zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ dla Części 1 zamówienia i/ lub załącznika nr 4 do SIWZ dla Części 2 zamówienia i/ lub załącznika nr 5 do SIWZ dla Części 3 zamówienia i/lub załącznika nr 6 do SIWZ dla Części nr 4 zamówienia, i/lub załącznika nr 7 do SIWZ dla Części nr 5 zamówienia. Nie dołączenie wycenionego i podpisanego kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2) ustawy Pzp., ponieważ kosztorys stanowi integralną część oferty. 4. W przypadku gdy Wykonawca korzysta ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Opcjonalny wzór zobowiązania o udostępnienie zasobów stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Kopia dowodu wniesienia/ wpłacenia wadium. 6. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialne: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach