Przetargi.pl
„Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego.”

Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Ostrowiecka
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 273 19 72-73 , fax. (041) 273 19 74
  • Data zamieszczenia: 2020-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach
    ul. Ostrowiecka 15
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 273 19 72-73, fax. (041) 273 19 74
    REGON: 29101963700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-starachowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania częściowe: a. Zadanie 1 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowice w technologii recyklingu przy założeniu 30% materiału Inwestora (odzysk materiału z nawierzchni przez Wykonawcę). Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości : • remont nawierzchni przy głębokości ubytku średnio 4cm – 2000 m2 • uzupełnienie tłuczniem uszkodzonej podbudowy - 50 m3 • wykonanie koryta pod uszkodzoną podbudowę – 12 m3 Minimalna ilość realizacji zamówienia – 80 % ilości przewidywanej. Realizacja pozostałej ilości remontów zależy od powstających ubytków nawierzchni na drogach i może ulec zmniejszeniu lub nie być zrealizowana. b. Zadanie 2 - Wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni bitumicznych mieszanką emulsji asfaltowej i grysów. Zamówienie obejmuje następujące przewidywane ilości: • wyrównanie lokalnych nierówności emulsją i grysami – 200 ton • uszczelnienie spękań poprzecznych i podłużnych jezdni oraz rozszczelnionych połączeń technologicznych emulsją z grysami – 2000 mb. Minimalna ilość realizacji zamówienia – 80 % ilości przewidywanej. Realizacja pozostałej ilości remontów zależy od powstających ubytków nawierzchni na drogach i może ulec zmniejszeniu lub nie być zrealizowana. c. Zadanie 3 - Remont dróg powiatowych o nawierzchni gruntowej. • uzupełnienie ubytków materiałem kamiennym frakcji 0-63 mm(tłuczniem) – 30 m3 • uzupełnienie ubytków materiałem kamiennym frakcji 0-31,5 mm(tłuczniem) – 120 m3 • uzupełnienie ubytków pospółką – 60 m3 • profilowanie nawierzchni dróg gruntowych za pomocą równiarki z nadaniem spadków poprzecznych z zagęszczeniem walcem wibracyjnym – 10 000 m2. Minimalna ilość realizacji zamówienia – 70 % ilości przewidywanej. Realizacja pozostałej ilości remontów zależy od powstających ubytków nawierzchni na drogach i może ulec zmniejszeniu lub nie być zrealizowana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w wysokości: Zadanie 1 – 1 500,00 zł ( słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100) Zadanie 2 – 1 000,00 zł ( słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) Zadanie 3 - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , przedstawiając w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia Jeżeli wykonawca wskazując spełnianie warunków (doświadczenie ) , że zrealizował robotę budowlaną jako konsorcjum, to jednocześnie musi wskazać zakres swojej realizacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach