Przetargi.pl
„Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administrowaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie”

Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 962 091 , fax. 846 962 595
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 846 962 091, fax. 846 962 595
    REGON: 95037164300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdh.hrubieszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administrowaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie na terenie Gminy Dołhobyczów, Trzeszczany, Werbkowice, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Niniejsze postępowanie zostało podzielone na trzy zadania częściowe.: Zadanie nr 1 - Remonty dróg powiatowych nr 3450L i nr 3448L - Gmina Dołhobyczów: Zadanie nr 1A Remont drogi powiatowej nr 3450L Poturzyn – Przewodów – Machniówek, Tarnoszyn w miejscowości Setniki - Gmina Dołhobyczów. Zakres robót obejmuje między innymi: • Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym – 0,35km • Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni (odsłonięcie krawędzi) – 350 m2 • Roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokości 4 cm – 40 m2 • Oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 1925 m2 • Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową zagęszczana mechanicznie o śr. Grubości 4 cm – standard II – 192,5 t • Oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 1925 m2 • Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych ( warstwa ścieralna) grubość po zwałowaniu 4 cm – 1925 m2. Zadanie nr 1B Remont drogi powiatowej nr 3448L Suszów – Hulcze w miejscowości Kościaszyn - Gmina Dołhobyczów. Zakres robót obejmuje między innymi: • Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym – 0,7km • Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni (odsłonięcie krawędzi) – 700 m2 • Roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokości 4 cm – 40 m2 • Oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 3500 m2 • Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową zagęszczana mechanicznie o śr. Grubości 4 cm – standard II – 350 t • Oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 3500 m2 • Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych ( warstwa ścieralna) grubość po zwałowaniu 4 cm – 3500 m2 Zadanie nr 2: Remont drogi powiatowej nr 3287L Uchanie- Werbkowice odcinek Wilków – Werbkowice - Gmina Werbkowice. Zakres robót obejmuje między innymi: • Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym – 1 km • Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni (odsłonięcie krawędzi) – 1000 m2 • Roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokości 4 cm – 25 m2 • Oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 5340 m2 • Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową zagęszczana mechanicznie o śr. Grubości 4 cm – standard II – 534 t • Oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 5340 m2 • Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych ( warstwa ścieralna) grubość po zwałowaniu 4 cm – 5340 m2 Zadanie nr 3: Remont drogi powiatowej nr 3287L Uchanie – Drohiczany – Mołodiatycze – Werbkowice na odcinku Józefin – Mołodiatycze - Gmina Trzeszczany. Zakres robót obejmuje między innymi: • Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa dróg w terenie równinnym – 1 km • Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni (odsłonięcie krawędzi) – 1000 m2 • Roboty remontowe frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokości 4 cm – 20 m2 • Oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 5700 m2 • Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno – bitumiczną asfaltową zagęszczana mechanicznie o śr. Grubości 4 cm – standard II – 570 t • Oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 5700 m2 • Nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych ( warstwa ścieralna) grubość po zwałowaniu 4 cm – 5700 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: • dla zadania Nr 1- 4.300,00 zł ( słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100) • dla zadania Nr 2- 4.100,00 zł ( słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100 ) • dla zadania Nr 3- 4.500,00 zł ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w następujących formach: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 1 lutego 2019 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz.310.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, na rachunek bankowy Nr konta: 25 9610 0002 2009 0062 5434 0003 z dopiskiem „Wadium - „Wykonanie remontów nawierzchni dróg powiatowych będących w administrowaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie” Za termin wniesienia wadium przyznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww., formie powinno być wystawione na: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18 b, 22-500 Hrubieszów. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, o których mowa w pkt 2, z treści poręczeń i gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - kwoty określonej w poręczeniu/gwarancji, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku , gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) 3. Formularz cenowy (Załącznik nr 2), 4. Pełnomocnictwo, 5. Klauzula informacyjna RODO (załącznik nr 8)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach