Przetargi.pl
„WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI CHODNIKÓW, ZJAZDÓW I JEZDNI Z KOSTKI BETONOWEJ I KOSTKI KAMIENNEJ ORAZ WYMIANY KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY BETONOWYCH W ULICACH MIASTA SKIERNIEWICE”.

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „WYKONANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI CHODNIKÓW, ZJAZDÓW I JEZDNI Z KOSTKI BETONOWEJ I KOSTKI KAMIENNEJ ORAZ WYMIANY KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY BETONOWYCH W ULICACH MIASTA SKIERNIEWICE”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. INFORMACJE OGÓLNE 1.1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewicepl, nr telefonu 46 834-51-35, 46 834-51-42, fax 46 834.-51-00 zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: „Wykonanie remontów nawierzchni chodników z kostki betonowej, zjazdów, jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiana krawężników ulicznych i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice”. 1.2. Nazwa zadania, roboty oraz ich lokalizacja 1.2.1. „Wykonanie remontów nawierzchni chodników z kostki betonowej, zjazdów, jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiana krawężników ulicznych i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice” 1.2.2. Nazwa i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: Kod CPV: 45.23.32.22-1 Roboty w zakresie chodników 1.2.3. Szczegółowy zakres usług objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część SIWZ. 1.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.5. Termin realizacji zamówienia – do dnia 15.10.2017r. 1.6. Wymagany okres gwarancji: - Nie krótszy niż 18 miesięcy na wykonanie prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia. - Na materiały obowiązuje gwarancja producenta 1.7. Źródła finansowania zadania: środki własne Gminy Miasto Skierniewice. 1.8. Użyte w Specyfikacji terminy mają następujące znaczenie: a) „Zamawiający” – Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice b) „Postępowanie” – postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie niniejszej Specyfikacji c) „SIWZ” – niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. d) „Ustawa” - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) e) „Zamówienie” – należy przez to rozumieć zamówienie publiczne, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w punkcie 2 SIWZ. f) „Wykonawca” – podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie Zamówienia i zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia. g) Kod CPV – kod Wspólnego Słownika Zamówień 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni chodników z kostki betonowej, zjazdów, jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiana krawężników ulicznych i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice. 2.2. Zakres zamówienia: 1. Wykonanie remontu 1m2 nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 6cm (kostka nowa lub rozbiórkowa Zamawiającego, pozostałe materiały Wykonawcy) na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem 2,5 MPa, grubości warstwy 10 cm; 2. Wykonanie remontu 1m2 nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 6cm, (materiały Wykonawcy) na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem 2,5MPa, grubości warstwy 10cm; 3. Wykonanie remontu 1m2 nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 8cm, (materiały Wykonawcy) na podbudowie z tłucznia kamiennego, grubości warstwy 15cm; 4. Ustawienie 1mb krawężników ulicznych 15x30x100, na ławie betonowej z oporem (materiały Wykonawcy) ; 5. Ustawienie 1 mb krawężników ulicznych 15x30x100, na ławie betonowej bez oporu (materiały Wykonawcy); 6. Ustawienie 1mb obrzeży chodnikowych, 8x30x100 (materiały Wykonawcy) ; 7. Wykonanie remontu 1m2 jezdni lub zjazdów z kostki betonowej grubości 8cm, (materiały Wykonawcy) na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem 5MPa, grubości warstwy 15 cm ; 8. Wykonanie remontu 1m2 nawierzchni jezdni z kostki kamiennej – przełożenie istniejącej nawierzchni na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem 5MPa, grubości warstwy 20cm; UWAGA: Materiał Zamawiającego, składowany jest na terenie miasta, Transport materiału do miejsca wbudowania na odległość do 10 km. 2.3. Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb zamawiającego – niemożliwe jest zaplanowanie ich orientacyjnych ilości. 2.4. Prace wykonawca rozpocznie w oparciu o zlecenie w formie wiadomości elektronicznej, telefoniczne lub pisemne. 2.5. Rozliczanie następować będzie zbiorczo na podstawie protokołów odbioru wykonanych prac wykonanych dla danego zakresu prac. 2.6. Warunki dodatkowe. a) Wykonawca prac zobowiązany będzie do prowadzenia dziennika remontów według wzoru określonego przez Zamawiającego (załącznik nr 11 SST) stanowiącego załącznik do protokołu odbioru. Potwierdzone przez Zamawiającego zapisy w powyższym dzienniku stanowić będą podstawę zobowiązań finansowych Zamawiającego. b) Wykonawca będzie dysponował jedną osobą, która wraz z przedstawicielem Zamawiającego wykonają pomiary kontrolne remontowanych miejsc zgłoszonych do odbioru . c) Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego i rozliczane będą w oparciu o zaoferowane ceny w ofercie. 2.7. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - roboty brukarskie - wykopy ręczne w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - roboty brukarskie - wykopy ręczne; w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 16 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. Uwaga! 1. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, celem zapoznania się z zakresem zamówienia z pkt. 2.2. SIWZ, które będzie podlegało zamówieniu. 2. Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów koniecznych dla wykonywania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi, po akceptacji Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 500,00 (słownie: pięćset złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1.Pieniądzu przelewem na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem „DK – wadium – „Wykonanie remontów nawierzchni chodników z kostki betonowej, zjazdów, jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiana krawężników ulicznych i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice” – w 2017r., 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240 z 2016r. poz. 64) 3. Wadium w innych dopuszczonych formach: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. 4. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwilą wpływu na konto a nie data złożenia przelewu. 5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach