Gmina Miasto Chełmża ogłasza przetarg
- Adres: 87-140 Chełmża, Gen. Hallera
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 675-22-91, , fax. 056 675-21-22
- Data zamieszczenia: 2020-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmża
Gen. Hallera 2
87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 675-22-91, , fax. 056 675-21-22
REGON: 87111869000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.chelmza.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych jezdni oraz równanie z wałowaniem dróg nieutwardzonych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2021- 2022 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia „Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych jezdni oraz równanie z wałowaniem dróg nieutwardzonych w granicach administracyjnych miasta Chełmży w latach 2021 – 2022” obejmuje wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych jezdni: masą mineralno- bitumiczną z otaczarki, masą mineralno- bitumiczną z recyklera, emulsją i grysami oraz równanie z wałowaniem dróg nieutwardzonych w granicach administracyjnych miasta Chełmży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót, stanowiący jednocześnie podstawę realizacji zadań, został zawarty w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności: Załącznik nr 5 - przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W przypadku, gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji dalej „uznk". Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec (oświadczeniem zawartym w Formularzu ofertowym), które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. b) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, będzie traktowane, jako potwierdzenie braku podstawy do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp . Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawców. W przypadku oferty wspólnej powyższe oświadczenie powinno dotyczyć każdego z członków konsorcjum. c) Oświadczenie, dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W, o ile jest to wymagane, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Ponadto Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę, że Wykonawca winien dowieść wszelkich okoliczności świadczących nie tylko o tym, iż sam fakt udostępnienia zasobów formalnie miał miejsce, a także okoliczności pozwalające stwierdzić, iż udostępnienie to jest realne, wystarczające i adekwatne dla oceny spełniania danych warunków udziału w postępowaniu. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentu, który powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, informacji czy podmiot na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie oraz przebudowa ulicy Jasia i Małgosi w Toruniu
Dodano: 2024-04-25 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa drogi gminnej nr 140242C Bielice-Gozdanin
Dodano: 2024-04-17 - Modernizacja sieci dróg na terenie gminy Obrowo
Dodano: 2024-04-11 - Przebudowa nawierzchni części drogi gminnej w m. Szembekowo ul. Szembeka
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w Leśnictwie Drogosław oraz drogi leśnej w Leśnictwach Drogosław i Kowalewo
Dodano: 2024-03-25 - Budowa obiektów infrastruktury uzdrowiskowej i rewitalizacja terenów zielonych wraz z przebudową nawierzchni deptaka spacerowego w Ciechocinku
Dodano: 2024-03-19 - Zaprojektowanie oraz przebudowa pieszo – jezdni przy ul. Konstytucji 3 Maja 14-16 w Toruniu
Dodano: 2024-03-18 - Zaprojektowanie oraz wymiana nawierzchni na drodze rowerowej przy ul. Srebrnego 4 w Toruniu
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa części drogi gminnej nr 050504C w miejscowości Czarże i Borki
Dodano: 2024-03-12