Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTÓW DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MYSZKOWIE W 2017 R. Część nr 1: Wykonanie remontu nawierzchni drogowych w ulicach: Okopowa, Galenowa. Część nr 2: Wykonanie remontu nawierzchni drogowych w ulicach: Ludowa, boczna od Okrzei. Ręczne uzupełnianie ubytków nawierzchni dróg destruktem asfaltowym wraz z mechanicznym zagęszczeniem. Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg wraz z zagęszczeniem podłoża

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 151398497
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTÓW DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MYSZKOWIE W 2017 R. Część nr 1: Wykonanie remontu nawierzchni drogowych w ulicach: Okopowa, Galenowa. Część nr 2: Wykonanie remontu nawierzchni drogowych w ulicach: Ludowa, boczna od Okrzei. Ręczne uzupełnianie ubytków nawierzchni dróg destruktem asfaltowym wraz z mechanicznym zagęszczeniem. Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg wraz z zagęszczeniem podłoża
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remontach dróg o nawierzchniach gruntowych w Myszkowie w 2017 roku. 2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców. 3. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Część 1 zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni drogowych w ulicach: Okopowa, Galenowa; 2) Część 2 zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni drogowych w ulicach: Ludowa, boczna od Okrzei. Ręczne uzupełnianie ubytków nawierzchni dróg destruktem asfaltowym wraz z mechanicznym zagęszczeniem. Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg wraz z zagęszczeniem podłoża. 4. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1: 1) Wykonanie remontu nawierzchni drogowych w ulicach: a) Okopowa: - wykonanie koryta gł. 35 cm na całej szerokości jezdni, o powierzchni: 735,00 m2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 5 cm: 735,00 m2, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm: 735,00 m2, - ułożenie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, zbrojonych, typu JOMB, w układzie dwuśladowym, o powierzchni: 315,00 m2, b) Galenowa: - wykonanie koryta gł. 35 cm na całej szerokości jezdni, o powierzchni: 322,00 m2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 5 cm: 322,00 m2, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm: 322,00 m2, - ułożenie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, zbrojonych, typu JOMB, w układzie dwuśladowym, o powierzchni: 138,00 m2. Łączna powierzchnia nawierzchni do wykonania z płyt drogowych, betonowych, zbrojonych, typu JOMB wynosi: 453,00 m2. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach części 1 zamówienia oraz technologia ich wykonania została określona w „Dokumentacji do wykonania części 1 zamówienia”, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące podbudowy dróg oraz nawierzchnie drogowe z płyt drogowych betonowych, zbrojonych, typu JOMB były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: 1) Wykonanie remontu nawierzchni drogowych w ulicach: a) Ludowa: - wykonanie koryta gł. 35 cm na całej szerokości jezdni, o powierzchni: 120,00 m2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 5 cm: 120,00 m2, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm: 120,00 m2, - ułożenie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, zbrojonych, typu JOMB, o powierzchni: 120,00 m2, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża na powierzchni: 1 200,00 m2, - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego wraz z mechanicznym zagęszczeniem gr. 10 cm na powierzchni: 1 200,00 m2, b) boczna od ul. Okrzei: - wykonanie koryta gł. 15 cm na całej szerokości jezdni, o powierzchni: 620,00 m2, - odwóz ziemi z koryta: 62,00 m2 - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 10 cm: 620,00 m2 - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 10 cm wraz z mechanicznym zagęszczeniem na powierzchni: 620,00 m2. Materiał do wykonania robót budowlanych dostarcza Wykonawca. Łączna powierzchnia nawierzchni do wykonania z płyt drogowych, betonowych, zbrojonych, typu JOMB wynosi: 120,00 m2. Łączna powierzchnia nawierzchni z destruktu asfaltowego wynosi: 1 820,00 m2. 2) Ręczne uzupełnianie ubytków nawierzchni dróg destruktem asfaltowym wraz z mechanicznym zagęszczeniem - 200,00 m3, w drogach objętych „Wykazem gminnych dróg o nawierzchniach gruntowych, które podlegają ręcznemu uzupełnianiu ubytków nawierzchni dróg destruktem asfaltowym oraz mechanicznemu profilowaniu z zagęszczeniem”, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Materiał na wykonanie robót budowlanych dostarcza Wykonawca. 3) Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg wraz z zagęszczeniem podłoża przy użyciu równiarki i walca wibracyjnego na powierzchni: 15 000,00 m2, w drogach objętych załącznikiem nr 3 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach części 2 zamówienia oraz technologia ich wykonania została określona w „Dokumentacji do wykonania części 2 zamówienia”, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące podbudowy dróg i nawierzchnie drogowe z płyt drogowych betonowych, zbrojonych, typu JOMB oraz nawierzchnie drogowe z destruktu asfaltowego były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). 7. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 8. Kody CPV: 1) Główny przedmiot: 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic; 2) Dodatkowe przedmioty: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 9. Celem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na remontach dróg o nawierzchniach gruntowych w Myszkowie, o określonym w załączniku nr 1 do SIWZ zakresie i jakości. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, to nie należy ich traktować jako odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom, nie będzie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 10. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne dla opisywanych przez normy wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania. Wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od określonych w odpowiedniej dla danej części zamówienia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają te wymagania. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach