Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTÓW DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MYSZKOWIE W 2017 R.

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34)3132682 , fax. (34)3135029
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    Kościuszki 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34)3132682, fax. (34)3135029
    REGON: 151398497
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTÓW DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MYSZKOWIE W 2017 R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remontach dróg o nawierzchniach gruntowych w Myszkowie w 2017 roku. 2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych przez Wykonawców. 3. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Część 1 zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni drogowych w ulicach: Okopowa, Galenowa; 2) Część 2 zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni drogowych w ulicach: Ludowa, boczna od Okrzei. Ręczne uzupełnianie ubytków nawierzchni dróg destruktem asfaltowym wraz z mechanicznym zagęszczeniem. Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg wraz z zagęszczeniem podłoża. 4. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia, przy czym na daną część zamówienia może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1: 1) Wykonanie remontu nawierzchni drogowych w ulicach: a) Okopowa: - wykonanie koryta gł. 35 cm na całej szerokości jezdni, o powierzchni: 735,00 m2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 5 cm: 735,00 m2, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm: 735,00 m2, - ułożenie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, zbrojonych, typu JOMB, w układzie dwuśladowym, o powierzchni: 315,00 m2, b) Galenowa: - wykonanie koryta gł. 35 cm na całej szerokości jezdni, o powierzchni: 322,00 m2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 5 cm: 322,00 m2, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm: 322,00 m2, -ułożenie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, zbrojonych, typu JOMB, w układzie dwuśladowym, o powierzchni: 138,00 m2. Łączna powierzchnia nawierzchni do wykonania z płyt drogowych, betonowych, zbrojonych, typu JOMB wynosi: 453,00 m2. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach części 1 zamówienia oraz technologia ich wykonania została określona w Dokumentacji do wykonania części 1 zamówienia, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące podbudowy dróg oraz nawierzchnie drogowe z płyt drogowych betonowych, zbrojonych, typu JOMB były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: 1) Wykonanie remontu nawierzchni drogowych w ulicach: a) Ludowa: - wykonanie koryta gł. 35 cm na całej szerokości jezdni, o powierzchni: 120,00 m2, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 5 cm: 120,00 m2, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 20 cm: 120,00 m2, - ułożenie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, zbrojonych, typu JOMB, o powierzchni: 120,00 m2, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża na powierzchni: 1 200,00 m2, - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego wraz z mechanicznym zagęszczeniem gr. 10 cm na powierzchni: 1 200,00 m2, b) boczna od ul. Okrzei: - wykonanie koryta gł. 15 cm na całej szerokości jezdni, o powierzchni: 620,00 m2, - odwóz ziemi z koryta: 62,00 m2 - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 10 cm: 620,00 m2 - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 10 cm wraz z mechanicznym zagęszczeniem na powierzchni: 620,00 m2. Materiał do wykonania robót budowlanych dostarcza Wykonawca. Łączna powierzchnia nawierzchni do wykonania z płyt drogowych, betonowych, zbrojonych, typu JOMB wynosi: 120,00 m2. Łączna powierzchnia nawierzchni z destruktu asfaltowego wynosi: 1 820,00 m2. 2) Ręczne uzupełnianie ubytków nawierzchni dróg destruktem asfaltowym wraz z mechanicznym zagęszczeniem - 200,00 m3, w drogach objętych „Wykazem gminnych dróg o nawierzchniach gruntowych, które podlegają ręcznemu uzupełnianiu ubytków nawierzchni dróg destruktem asfaltowym oraz mechanicznemu profilowaniu z zagęszczeniem”, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Materiał na wykonanie robót budowlanych dostarcza Wykonawca. 3) Mechaniczne profilowanie nawierzchni dróg wraz z zagęszczeniem podłoża przy użyciu równiarki i walca wibracyjnego na powierzchni: 15 000,00 m2, w drogach objętych załącznikiem nr 3 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach części 2 zamówienia oraz technologia ich wykonania została określona w Dokumentacji do wykonania części 2 zamówienia, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące podbudowy dróg i nawierzchnie drogowe z destruktu asfaltowego były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). 7. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 8. Kody CPV: 1) Główny przedmiot: ­ 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic; 2) Dodatkowe przedmioty: ­ 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 9. Celem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na remontach dróg o nawierzchniach gruntowych w Myszkowie, o określonym w załączniku nr 1 do SIWZ zakresie i jakości. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, to nie należy ich traktować jako odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom, nie będzie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 10. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne dla opisywanych przez normy wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania. Wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od określonych w odpowiedniej dla danej części zamówienia specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają te wymagania. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 12. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla części nr 1 zamówienia – 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100), - dla części nr 2 zamówienia – 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie remontów dróg o nawierzchniach gruntowych w Myszkowie w 2017 r.” – (należy podać numer części zamówienia oraz jego nazwę). Numer referencyjny postępowania – ZP.271.39.2017.PZ 2) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej) 3) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, Wykonawca składa w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa (pokój nr 109) w budynku Urzędu Miasta Myszkowa, przy ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołącza do oferty. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie: ZP.271.39.2017.PZ – Przetarg nieograniczony – Wykonanie remontów dróg o nawierzchniach gruntowych w Myszkowie w 2017 r. – (należy podać numer części zamówienia oraz jego nazwę). 7. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 8. Oryginał lub kserokopię przelewu wadium wniesionego w pieniądzu Wykonawca załącza do oferty. 9. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załącza do oferty 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, przy czym: ­ w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie to składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ­ Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w tym oświadczeniu, wskazując jednocześnie te podmioty w ofercie jako podwykonawcę; 2) zobowiązanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotów trzecich. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach; przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Informacja dotycząca składania ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Myszków w zakładce PRZETARGI/Informacje z otwarcia ofert w dniu zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji podawanych podczas otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada spośród dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r . poz. 1126) – dokumenty tych podmiotów w zakresie jakim składa je Wykonawca, tj.: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 4. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty (treści oferty) Wykonawca winien dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, które podobnie jak oferta winno być podpisane i złożone w oryginale – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2) zobowiązanie innych podmiotów, na zasoby których Wykonawca powołuje się przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotów trzecich; 3) stosowne pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 4) kserokopię dokumentu wadialnego, o ile wadium nie jest wnoszone w formie niepieniężnej (oryginał wadium składany jest przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie Burmistrza Miasta Myszkowa, zgodnie z rozdz. 8 ust. 5 SIWZ). 5) kosztorys ofertowy dla danej części zamówienia, sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach