Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTÓW DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MYSZKOWIE W 2016 R

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2016-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTÓW DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MYSZKOWIE W 2016 R
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg o nawierzchniach gruntowych w Myszkowie w 2016r. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 3. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot zamówienia: 45 23 32 52-0: Roboty w zakresie nawierzchni ulic 2) Dodatkowe przedmioty: 45 23 31 42-6: Roboty w zakresie naprawy dróg 4. Ogólny zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych zbrojonych typu JOMB w ulicach: a) Żeromskiego - zakres prac obejmuje: wykonanie koryta na całej szerokości jezdni o powierzchni: 150,00 m2, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, ułożenie nawierzchni z płyt betonowych zbrojonych typu JOMB o powierzchni: 150,00 m2, profilowanie podłoża wraz z mechanicznym zagęszczeniem na powierzchni: 1 475,00 m2, ułożenie nawierzchni z destruktu asfaltowego gr. 8 cm wraz z mechanicznym zagęszczeniem na powierzchni: 1 475,00 m2, b) Wiśniowa - zakres prac obejmuje: wykonanie koryta na całej szerokości jezdni o powierzchni: 875,00 m2, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, ułożenie nawierzchni z płyt betonowych zbrojonych typu JOMB, w układzie dwuśladowym, o powierzchni: 385,00 m2, c) Kasztanowa - zakres prac obejmuje: wykonanie koryta na całej szerokości jezdni o powierzchni 500,00 m2, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, ułożenie nawierzchni z płyt betonowych zbrojonych typu JOMB, w układzie dwuśladowym, o powierzchni: 215,00 m2, d) Gospodarcza - zakres prac obejmuje:, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych pełnych, wykonanie koryta na całej szerokości jezdni o powierzchni: 175,00 m2, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, ułożenie nawierzchni z płyt betonowych zbrojonych typu JOMB, w układzie dwuśladowym, o powierzchni: 75,00 m2, e) Sikorka - zakres prac obejmuje: wykonanie koryta na całej szerokości jezdni o powierzchni 577,50 m2, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, ułożenie nawierzchni z płyt betonowych zbrojonych typu JOMB, w układzie dwuśladowym, o powierzchni: 247,50 m2. Łączna powierzchnia nawierzchni do wykonania z płyt betonowych, zbrojonych, typu JOMB wynosi: 1 072,50 m2. Łączna powierzchnia nawierzchni z destruktu asfaltowego wynosi: 1 475,50 m2. Materiał na wykonanie robót budowlanych dostarcza Wykonawca. 2) Ręczne uzupełnianie ubytków nawierzchni dróg destruktem asfaltowym wraz z mechanicznym zagęszczeniem - 200,00 m3, w drogach objętych Wykazem gminnych dróg o nawierzchniach gruntowych, które podlegają ręcznemu uzupełnianiu ubytków nawierzchni dróg destruktem asfaltowym oraz mechanicznemu profilowaniu z zagęszczeniem, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Materiał na wykonanie robót budowlanych dostarcza Wykonawca. 3) Mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem podłoża (nawierzchni dróg) przy użyciu równiarki i walca wibracyjnego - powierzchnia: 7 000,00 m2, w drogach objętych załącznikiem nr 10 do SIWZ. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania oraz technologię ich wykonania określają: 1) przedmiar robót - remont nawierzchni w ulicy Żeromskiego w Myszkowie; 2) przedmiar robót - remont nawierzchni w ulicy Wiśniowej w Myszkowie; 3) przedmiar robót - remont nawierzchni w ulicy Kasztanowej w Myszkowie; 4) przedmiar robót - remont nawierzchni w ulicy Gospodarczej w Myszkowie - etap 2; 5) przedmiar robót - remont nawierzchni w ulicy Sikorka w Myszkowie. 6) przedmiar robót - ręczne uzupełnianie ubytków destruktem asfaltowym wraz z mechanicznym zagęszczeniem; 7) przedmiar robót - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie nawierzchni; 8) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - remonty w 2016 r. gminnych dróg gruntowych w Myszkowie, które łącznie stanowią Dokumentację do wykonania zamówienia - załacznik nr 9 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust.3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w składanej ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) PZP do wysokości 46,5 procent wartości zamówienia podstawowego. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych; 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.12.2016.PZ - Wadium - Wykonanie remontów dróg o nawierzchniach gruntowych w Myszkowie w 2016r. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane nawierzchnie drogowe z płyt betonowych zbrojonych typu JOMB
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach