Przetargi.pl
Wykonanie remontów dróg na terenie gminy Hrubieszów

Gmina Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. B. Prusa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0 84 696 26 81 , fax. 0 84 696 27 94
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hrubieszów
    ul. B. Prusa 8
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 0 84 696 26 81, fax. 0 84 696 27 94
    REGON: 95036878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów dróg na terenie gminy Hrubieszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg, stanowiących własność Gminy Hrubieszów, polegającej na wykonaniu dziewięciu (odcinków) części nawierzchni asfaltowych: część nr 1 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej 111136L w miejscowości Czortowice (działki nr 181) polegającej głównie na odsłonięciu krawędzi jezdni, wykonaniu podbudowy z kruszywa, skropieniu emulsją asfaltową, ułożeniu warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm., szerokość nawierzchni 3,00 m., długość 110 m.; część nr 2 – wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 111152L w miejscowości Kułakowice Trzecie (działka nr 310) polegającej głównie na skropieniu emulsją asfaltową i ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 4 cm po zawałowaniu oraz posmarowaniu krawędzi drogi asfaltem, szerokość nawierzchni 3,00 m., długość 105 m; część nr 3 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej 111080L w miejscowości Kułakowice Trzecie (działka nr 278) polegającej głównie na oczyszczeniu podbudowy i ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm po zawałowaniu, szerokość nawierzchni 3,00 m.; część nr 4 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej 111101L w miejscowości Mieniany (działka nr 32) polegającej głównie na odsłonięciu krawędzi jezdni, mechanicznym oczyszczeniu istniejącej nawierzchni, ułożeniu warstwy z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm po zawałowaniu oraz posmarowaniu krawędzi drogi asfaltem, szerokość nawierzchni 4,00 m., długość 70 m; część nr 5 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 111122L w miejscowości Metelin (działka nr 147) polegającej głównie na odsłonięciu krawędzi jezdni, oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową, wykonaniu warstwy wiążącej z masy bitumicznej grub. 3cm., skropieniu nawierzchni asfaltem i wykonaniu warstwy ścieralnej z masy bitumicznej, o średniej grubości 4 cm., szerokość nawierzchni 4,00 m., długość 365 m.; część nr 6 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 111144L (działka nr 481) w miejscowości Moniatycze polegającej głównie na wykonaniu koryta, dolnej warstwy podbudowy z gruntocementu, górnej warstwy podbudowy z mieszanki kruszywa (w części), wykonaniu podbudowy z mieszanki kruszywa i wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 5 cm po zawałowaniu oraz posmarowaniu krawędzi drogi asfaltem, szerokość nawierzchni 3,00 m., długość 370 m. część nr 7 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 111154L w miejscowości Stefankowice Kolonia (obręb geodezyjny Stefankowice, działka nr 572) polegającej głównie na skropieniu podbudowy emulsją asfaltową, wykonaniu warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej, o średniej grub. 5,00 cm. po zawałowaniu oraz posmarowaniu krawędzi jezdni asfaltem, szerokość nawierzchni 3,00 m., długość 137 m.; część nr 8 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze wewnętrznej w miejscowości Turkołówka (działka nr 5) polegającej głównie na mechanicznym odsłonięciu krawędzi jezdni, mechanicznym oczyszczeniu istniejącej nawierzchni, skropienie emulsją asfaltową, ułożeniu warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 4,00 cm. po zawałowaniu oraz posmarowaniu krawędzi jezdni asfaltem, szerokość nawierzchni 3,00 m., długość 100 m.; część nr 9 - wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej nr 111083L w miejscowości Wołajowice (działka nr 57) polegającej głównie na odsłonięciu krawędzi jezdni, mechanicznym oczyszczeniu istniejącej nawierzchni, skropieniu emulsją asfaltową i ułożeniu warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej, o średniej grubości 4,00 cm. po zawałowaniu oraz posmarowaniu krawędzi jezdni asfaltem, szerokość nawierzchni 3,00 m., długość 90 m.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa zał. nr 5 siwz: 5.1. Remont drogi gminnej nr 111136L w miejscowości Czortowice; 5.2. Remont drogi gminnej nr 111152L w miejscowości Kułakowice Trzecie; 5.3. Remont drogi gminnej nr 111080L w miejscowości Kułakowice Trzecie; 5.4. Remont drogi gminnej nr 111101L w miejscowości Mieniany; 5.5. Remont drogi gminnej nr 111122L w miejscowości Metelin; 5.6. Remont drogi gminnej nr 111144L w miejscowości Moniatycze; 5.7. Remont drogi gminnej nr 111154L w miejscowości Stefankowice Kolonia; 5.8. Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Turkołówka; 5.9. Remont drogi gminnej nr 111083L w miejscowości Wołajowice. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 6 siwz: 6.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotycząca wykonania nawierzchni asfaltowej (obejmująca wszystkie części); 6.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotycząca podbudowy z kruszywa łamanego (obejmująca część nr 1, 6). Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i sztuką budowlaną. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do podania, o ile będą znane nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach powyższych danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca przedstawi zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 potwierdzającego brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - prace związane z wykonaniem podbudowy z kruszywa łamanego (w zakresie części 1, 6); - prace związane z wykonaniem nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej; - prace wykonywane przez operatorów sprzętu budowlanego „drogowego”. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach