Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych ulic o nawierzchni bitumicznej z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco pod ciśnieniem

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2015-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych ulic o nawierzchni bitumicznej z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco pod ciśnieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie remontów cząstkowych ulic o nawierzchni bitumicznej z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco pod ciśnieniem, polegających na: a) usuwanie uszkodzeń średniej grubości 6,0cm, w jezdniach o nawierzchni bitumicznej z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco - pod ciśnieniem; b) uszczelnianie w jezdniach spękań o szerokości powyżej 2,5 cm poprzecznych, podłużnych oraz siatkowych z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco i pod ciśnieniem 2. Realizacja przedmiotu zamówienia: 2.1.W czasie wykonywania robót nie mogą występować opady atmosferyczne, a temperatura otoczenia nie powinna być niższa od +10?C. 2.2. Przy realizacji prac muszą być wykorzystywane lance gorącego powietrza (o wydajności powietrza o temperaturze od 150 do 250 stopni Celsjusza w ilości od 2,5 do 4,0m3-min.) do oczyszczania spękań z zanieczyszczeń i słabo związanych z resztą nawierzchni ziaren, wysuszania szczelin, nadtopienia lepiszcza spadającego ziarna mieszanki mineralno-asfaltowej na ściankach i krawędziach pęknięcia, celem zapewnienia dobrej przyczepności. 2.3. Prace określone w pkt 1 lit a) Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy protokołami konieczności, w których wskaże zakres, termin rozpoczęcia i zakończenia prac. Rozliczenie zleconych prac nastąpi ceną jednostkową brutto za usunięcie 1m2 uszkodzenia, średniej grubość 6,0cm, w jezdniach o nawierzchni bitumicznej z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco - pod ciśnieniem. Prace określone w pkt 1 lit b) Zamawiający będzie zlecał Wykonawcy protokołami konieczności, w których wskaże zakres, termin rozpoczęcia i zakończenia prac. Rozliczenie zleconych prac nastąpi ceną jednostkową brutto za uszczelnianie w jezdniach 1m2 spękań o szerokości powyżej 2,5 cm poprzecznych, podłużnych oraz siatkowych z użyciem grysów otoczonych emulsją na gorąco - pod ciśnieniem. 2.4. Określony protokołem zakres realizacji prac, stanowić będzie wielokrotność 100m2 tj. średniej dziennej ilości nawierzchni przeznaczonej do remontu (z wyłączeniem dni świątecznych). 2.5. Zmiana terminu realizacji prac lub zwiększenie powierzchni remontu może nastąpić jedynie na podstawie nowego protokołu konieczności. 2.6. Wyboje wskazane w protokole konieczności, jako zagrażające bezpieczeństwu ruchu - Wykonawca zabezpieczy, w ciągu 2 godz. od przekazania mu informacji faxem lub telefonicznie, poprzez uzupełnienie wyboju tłuczniem, pospółką, destruktem asfaltowym, betonowym lub wygrodzeniem miejsca uszkodzenia nawierzchni. 2.7. Wykonawca zapewni projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku konieczności wprowadzenia objazdów dodatkowe koszty zmiany organizacji ruchu (objazdów) pokryje Zamawiający. Ze względu na specyfikę robót zastosowane znaki powinny być odblaskowe. 2.8. Wykonawca na poprawianym odcinku drogi wprowadzi ograniczenie prędkości od 30 do 40km na godzinę w okresie pierwszych 48 godzin od czasu zakończenia przeprowadzonej naprawy. Przy mniej sprzyjających warunkach atmosferycznych może wprowadzić te ograniczenie na 3-4 doby. Przy dużym natężeniu ruchu, w razie potrzeby, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym i wprowadzi ruch wahadłowy regulowany za pomocą sygnalizatorów świateł lub za pomocą pracowników sygnalistów, odpowiednio przeszkolonych. Wykonawca we własnym zakresie zapewni pracowników sygnalistów oraz sygnalizatory świateł. 2.9. Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godz. 1000 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót i kosztorys. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 8 dni od daty dostarczenia obmiaru. 2.10.Wykonawca zapewni: a) kontakt telefoniczny (nr telefonu , nr faxu) w celu przyjmowania zleceń oraz zgłaszania uwag w czasie realizacji zamówienia, b) transport do odbioru robót. 2.11.Zamawiający ma prawo do przekazania robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy z terminem realizacji określonym w protokole. 2.12.Zastosowane przy realizacji zamówienia materiały winny spełniać ogólne wymagania dotyczące materiałów, ich pozyskiwania i składowania, zawartych w SST. : Uzupełnienie ubytków w nawierzchniach bitumicznych z użyciem emulsji i grysów, pkt. 2, powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie drogowym, posiadające atesty i świadectwa jakości. Niniejsze świadectwa nie zwalniają Wykonawcy od odpowiedzialności za jakość materiałów. 2.13.Do realizacji prac należy przewidzieć zastosowanie, jako lepiszcza, drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowe niemodyfikowane i modyfikowane rodzaju K1-65 (na drogach o ruchu lekkim) K1-70 (na drogach o ruchu średnim), K1-65MP, K1-70MP, spełniające wymagania zawarte w opracowaniu: Warunki techniczne. Drogowe kationowe emulsje asfaltowe - IBDiM - 1999. 2.14.W stosunku od osób trzecich Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki i następstwa zdarzeń zależnych od nienależytego oraz nieterminowego wykonania prac. 2.15.Wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć teren po zakończeniu prac. 2.16 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach objętych zakresem zamówienia w granicach ustalonej wartości zamówienia. 2.17 W przypadku, gdy w dokumentacji postępowania zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 2.18 W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: UWAGA: W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt.2 lit b-e winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000,00 zł 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. w Białymstoku, Rachunek Nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wraz z kopią załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji i poręczeń powinno być ono wystawione na pełny okres związania ofertą. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach