Przetargi.pl
„Wykonanie remontów cząstkowych podbudów, nawierzchni jezdni oraz chodników z elementów betonowych i kamiennych na drogach gminnych miasta Skarżyska – Kamiennej”

Gmina Skarżysko-Kamienna ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, Sikorskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2520100 , fax. 041 2520200
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarżysko-Kamienna
    Sikorskiego 18
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2520100, fax. 041 2520200
    REGON: 29100987000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontów cząstkowych podbudów, nawierzchni jezdni oraz chodników z elementów betonowych i kamiennych na drogach gminnych miasta Skarżyska – Kamiennej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ; Wykonanie remontów cząstkowych podbudów, nawierzchni jezdni oraz chodników z elementów betonowych i kamiennych na drogach gminnych miasta Skarżyska – Kamiennej obejmujące m.in.: • remonty nawierzchni jezdni, chodników i parkingów z kostki brukowej i kamiennej, płytek betonowych oraz bloczków betonowych, • remonty obrzeży i krawężników, • remonty podbudów dróg gminnych, • umocnienie skarp, rowów oraz ścieków elementami prefabrykowanymi. Spełnienie warunku art.30 - podstawą realizacji zadania jest specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedstawiony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do wyceny robót jednostkowych. Jeśli w przedmiotowej dokumentacji podane zostały nazwy i producenci materiałów, technologii i urządzeń – to podane zostały one jedynie jako przykładowe w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie muszą być spełnione by mogły być użyte w czasie realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się jednak stosowanie innych/równorzędnych lub lepszych materiałów, technologii i urządzeń – o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji projektowej. Zastosowanie alternatywnych rozwiązań – po uzgodnieniu z zamawiającym i autorem projektu. 1.Stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie bezpośredniego wykonywania robót budowlanych- pracownik fizyczny jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z2014 r. poz. 1502, późn. zm.). 2.Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) 3.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w pkt. 1. 4.Zamawiający w trakcie realizacji umowy ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w/w wymagania, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy oraz zgodnie z postanowieniami umowy. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu na umowy o prace zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o prace. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy – wykonawca lub Podwykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2000,00 zł określoną w § 3 umowy. 6.W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach