Przetargi.pl
„Wykonanie remontów cząstkowych podbudów, nawierzchni jezdni oraz chodników z elementów betonowych i kamiennych na drogach gminnych miasta Skarżyska – Kamiennej”

Gmina Skarżysko-Kamienna ogłasza przetarg

  • Adres: 26-110 Skarżysko-Kamienna, Sikorskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2520100 , fax. 041 2520200
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skarżysko-Kamienna
    Sikorskiego 18
    26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2520100, fax. 041 2520200
    REGON: 29100987000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontów cząstkowych podbudów, nawierzchni jezdni oraz chodników z elementów betonowych i kamiennych na drogach gminnych miasta Skarżyska – Kamiennej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych podbudów, nawierzchni jezdni oraz chodników z elementów betonowych i kamiennych na drogach gminnych miasta Skarżyska – Kamiennej obejmujące m.in.: remonty nawierzchni jezdni, chodników i parkingów z kostki brukowej i kamiennej, płytek betonowych oraz bloczków betonowych, remonty obrzeży i krawężników, remonty podbudów dróg gminnych, umocnienie skarp, rowów oraz ścieków elementami prefabrykowanymi. Zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt 1 - W przypadku zamówień na roboty budowlane zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy materiału, produktu lub usługi, odpowiadające przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego, w szczególności: wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych; Przedmiotowa inwestycja nie ogranicza dostępności osobom niepełnosprawnym. Realizacja robót przez Wykonawcę będzie prowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. Zamówienie będzie realizowane również zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie , które określa: warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i związane z nimi urządzenia budowlane oraz ich usytuowanie, w tym m.in. – niezbędne warunki do korzystania z drogi publicznej przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Ustawa Prawo budowlane stanowi że obiekt budowlany, wraz ze związanymi z nim urządzeniami budowlanymi należy, biorąc pod uwagę przewidywany okres użytkowania, projektować i budować w sposób określony w przepisach, w tym techniczno-budowlanych, oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej zapewniając, między innym, niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej i mieszkaniowego budownictwa wielorodzinnego przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Szczegółowo przedmiot zamówienia przedstawiają załączniki nr 7,10,11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania składane wraz z ofertą: a) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza c) zobowiązanie podmiotu trzeciego – o ile dotyczy. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 22a Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. ( o ile dotyczy ) Wymagana form dokumentu – oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach