Przetargi.pl
„Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa mazowieckiego metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, z podziałem na 11 części w 2019 r.” – nr postępowania 052/19

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-048 Warszawa, ul. Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 244 90 00 , fax. 22 244 90 13
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
    ul. Mazowiecka 14
    00-048 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 244 90 00, fax. 22 244 90 13
    REGON: 13305749000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdw.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa mazowieckiego metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, z podziałem na 11 części w 2019 r.” – nr postępowania 052/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) „Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa mazowieckiego metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, z podziałem na 11 części w 2019 r.” 2) Opis podziału na części: ZADANIE 1 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Gostynin - Płock – Obwodu Drogowego w Gostyninie. ZADANIE 2 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego , na terenie Rejonu Drogowego Gostynin - Płock – Obwodu Drogowego w Sannikach. ZADANIE 3 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego , na terenie Rejonu Drogowego Gostynin - Płock - Obwodu Drogowego Nr 3 w Bielsku. ZADANIE 4 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego w Ciechanowie - Obwodu Drogowego nr 1 w Grudusku. ZADANIE 5 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego w Ciechanowie - Obwodu Drogowego nr 2 w Żurominie. ZADANIE 6 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego , na terenie Rejonu Drogowy w Ciechanowie - Obwodu Drogowego nr 3 w Ciechanowie. ZADANIE 7 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Wołomin - Obwodu Drogowego nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim. ZADANIE 8 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Radom - Obwodu Drogowego w Potworowie. ZADANIE 9 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego , na terenie Rejonu Drogowego Radom - Obwodu Drogowego w Nowym Mieście nad Pilicą. ZADANIE 10 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Radom - Obwodu Drogowego w Lipsku z tymczasową siedzibą w Radomiu. ZADANIE 11 Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego, na terenie Rejonu Drogowego Radom - Obwodu Drogowego w Radomiu. 3) Zamawiający zleca wykonanie remontów metodą powierzchniowego utrwalenia w dwóch wariantach: − utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; − utrwalenia do średniej grubości 3 cm; Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do robót natychmiast po wezwaniu przez Rejon Drogowy, który w zależności od potrzeb wskaże miejsce oraz zakres remontów. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli użytych do remontów cząstkowych materiałów, celem sprawdzenia ich jakości i zgodności z obowiązującymi normami, a w przypadku stwierdzenia złej jakości materiałów lub złej jakości wykonanych robót, prawo egzekwowania ponownego wykonanie robót na koszt Wykonawcy. Przed przystąpieniem do robót teren budowy powinien być oznakowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Roboty budowlane związane z wykonaniem remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia rozliczane będą kosztorysowo. Kwota określona w ofercie wykonawcy za wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia jest maksymalnym wynagrodzeniem za wykonanie tych robót. Roboty związane z odtworzeniem oznakowania poziomego rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego. W ofercie dla określenia kosztów związanych z odtworzeniem oznakowania poziomego należy przyjąć ilość zgodną z przedmiarem robót. Rozliczenie kosztów nastąpi w oparciu faktyczną powierzchnię wykonania oznakowania poziomego. Należność Wykonawcy zostanie określona w protokole odbioru jako iloczyn faktycznej ilości odtworzonego oznakowania poziomego i ceny jednostkowej zawartej w kosztorysie ofertowym. Obmiaru robót dokonuje Wykonawca z udziałem Kierownika Obwodu Drogowego, który zatwierdza wyniki obmiaru. Dodatkowe roboty wykonane przez Wykonawcę bez pisemnej zgody Zamawiającego nie mogą stanowić podstawy do roszczeń o dodatkową zapłatę. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu. Kwota określona w ofercie wykonawcy za wykonanie odtworzenia oznakowania poziomego jest maksymalnym wynagrodzeniem za wykonanie tych robót. Odtworzenie oznakowania poziomego należy wykonać nie później niż dwa miesiące po zakończonych robotach na danym odcinku drogi wojewódzkiej po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Obwodu Drogowego. Rozliczenie całości robót nastąpi na podstawie protokołu odbioru ostatecznego robót oraz kosztorysu powykonawczego. 4) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa poniżej w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni na drogach wojewódzkich metodą powierzchniowego utrwalenia 6) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej lub oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: a) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, b) datę złożenia oświadczenia, c) wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5.000,00 zł za każdy przypadek. 7) Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Dokumentacji Przetargowej (Część III SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: Część 1 - w wysokości 1 218,00 zł słownie: jeden tysiąc dwieście osiemnaście złotych i zero groszy; Część 2 - w wysokości 940,00 zł słownie: dziewięćset czterdzieści złotych i zero groszy; Część 3 - w wysokości 3 084,00 zł słownie: trzy tysiące osiemdziesiąt cztery złote i zero groszy; Część 4 - w wysokości 1 084,00 zł słownie: jeden tysiąc osiemdziesiąt cztery złote i zero groszy; Część 5 - w wysokości 4 526,00 zł słownie: cztery tysiące pięćset dwadzieścia sześć złotych i zero groszy; Część 6 - w wysokości 5 241,00 zł słownie: pięć tysięcy dwieście czterdzieści jeden złotych i zero groszy; Część 7 - w wysokości 3 400,00 zł słownie: trzy tysiące czterysta złotych i zero groszy; Część 8 - w wysokości 1 105,00 zł słownie: jeden tysiąc sto pięć złotych i zero groszy; Część 9 - w wysokości 8 581,00 zł słownie: osiem tysięcy pięćset osiemdziesiąt jeden złotych i zero groszy; Część 10 - w wysokości 1 848,00 zł słownie: jeden tysiąc osiemset czterdzieści osiem złotych i zero groszy; Część 11 - w wysokości 1 305,00 zł słownie: jeden tysiąc trzysta pięć złotych i zero groszy; 2. Wadium może być wniesione w następujących formach:  pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 03 1020 1026 0000 1702 0233 1056 , ( w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy i numer postępowania).  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach