Gmina Łomianki ogłasza przetarg
- Adres: 05092 Łomianki, ul. Warszawska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 686 301 , fax. 227 686 302
- Data zamieszczenia: 2018-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
ul. Warszawska 115
05092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 227 686 301, fax. 227 686 302 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w ramach przedsięwzięcia pn: „Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni nieutwardzonej i utwardzonej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania obejmujące: Zadanie nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera - na grubości do 5 cm - 4000 m² - na grubości ponad 5 cm - 400 m² Zadanie nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową z grysami przy użyciu remontera - w ilości 150 Mg 3.2 Krótki opis prac ad. Zad 1. - wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów - oczyszczenie uszkodzonych miejsc oraz uprzątnięcie rumoszu - skropienie dna oraz krawędzi wyboju emulsją asfaltową - rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach (w zależności od głębokości wyboju ) - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki - uszczelnienie emulsją asfaltową połączenia starego i nowego asfaltu - zasypanie powierzchni górnej warstwą kruszywa Ad. Zad. 2. - oczyszczenie i osuszenie naprawianego uszkodzenia - wypełnienie uszkodzenia emulsją asfaltową i grysem - zasypanie powierzchni górnej warstwą kruszywa 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do: 3.3.1.1 Roboty winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego na zgłoszenie pisemne, drogą mailową lub telefonicznie, w którym Zamawiający określać będzie lokalizację, rodzaj, zakres, kolejność i termin wykonania. 3.3.1.2 Wykonanie umowy będzie odbywało się przy wykorzystaniu dwóch niezależnych brygad wyposażonych w urządzenia typu recykler (2 szt.) oraz jednej brygady wyposażonej w urządzenie typu remonter (1 szt.) w zależności od zakresu prac wskazanych w „Zleceniu robót”. 3.3.1.3 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla okolicznych mieszkańców i firm oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji. 3.3.1.4 Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi pomiary geodezyjne, koszty badań, odbiorów, odtwarzania terenu do stanu pierwotnego, ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy. 3.3.1.5 Wykonawca przystąpi do realizacji robót w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż według kryterium oceny liczone od daty określonej w zgłoszeniu (zgodnie z punktem a). 3.3.1.6 Ze względu na brak możliwości dokonania szczegółowego przedmiaru i dokładnego oszacowania ilości niezbędnych remontów zakres robót w poszczególnych asortymentach może ulec zmianie. Faktyczna ilość robót wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb a płatność ustalona zostanie na podstawie cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym. 3.3.1.7 Zastosowania materiałów oraz urządzeń posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności). 3.3.1.8 Na wykonawcy robót spoczywa obowiązek zabezpieczenia i oznakowania miejsca wykonywanych prac. Koszt oznakowania uwzględni Wykonawca w cenach jednostkowych kosztorysu ofertowego. 3.3.1.9 Wykonawca usunie zalegający niezwiązany grys granitowy po pracy urządzenia REMONTER na ulicach wskazanych przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty wykonania prac. 3.3.1.10 Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności: ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2016.1570 t.j.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie krajowych ocen technicznych (Dz.U.2016.1968), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U.2016.1966). 3.3.1.11 W przypadku, gdy w STWiOR lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 3.4 Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: LP Pozycja z przedmiaru: Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. nr 1-3 wymaga się 3.5 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.6.1 Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych i destruktowych na terenie gminy Stare Babice (2024)
Dodano: 2024-07-17 - Remont drogi gminnej ul. Królewicza Jakuba w miejscowości Wierzbin
Dodano: 2024-07-17 - Remont drogi wojewódzkiej nr 695 na odcinku od km 6+920 do km 8+040 w m. Kosów Lacki, powiat sokołowski, województwo mazowieckie – nr postępowania 108/24
Dodano: 2024-07-10 - Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 80+324 (75+020) do km 82+489 (77+185)– nr postępowania 146/24
Dodano: 2024-07-04 - „Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej”
Dodano: 2024-07-01 - Remont drogi wojewódzkiej nr 733 w km 52+470 do km 53+030 gmina Tczów, powiat zwoleński, województwo mazowieckie – nr postępowania 106/24
Dodano: 2024-06-27 - „Remont nawierzchni dróg destruktem asfaltowym z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem na podbudowie z tłucznia betonowego na terenie Miasta Żyrardowa”
Dodano: 2024-06-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 46+940 do km 48+320, powiat łosicki, województwo mazowieckie – nr postępowania 136/24
Dodano: 2024-06-21 - Remont DW nr 732 w km 0+320 do km 1+460 gmina Stara Błotnica, powiat białobrzeski oraz od km 8+040 do km 13+100, gmina Przytyk, powiat radomski, województwo mazowieckie – nr postępowania 073/24
Dodano: 2024-06-19 - Remont DW nr 627 na odcinku od km 41+830 (41+861) (skrzyż. ul. 3-go Maja z ul. Pocztową) do km 43+739 (43+770) (skrzyż. z ul. Bursztynową) w m. Ostrów Mazowiecka, powiat ostrowski, woj. mazowieckie
Dodano: 2024-06-17