Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Brwinów

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Brwinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową: a) z recyklera na terenie Gminy Brwinów na powierzchni do 7.000,0 m2, b) z użyciem rozściełacza masy na terenie Gminy Brwinów na powierzchni do 13.900,0 m². 2. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie następujących robót: 1) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową przy średniej grubości warstwy do 8 cm: - obcięcie krawędzi ubytku piłą tarczową z nadaniem regularnego kształtu, - usunięcie urobku, - oczyszczenie uszkodzonych miejsc, - skropienie podbudowy i ścian ubytku emulsją asfaltową, - wypełnienie ubytków masą mineralno-asfaltową z recyklera/rozściełacza zgodnie z zakresem rzeczowym, - wbudowanie emulsji asfaltowej wraz z grysami rozszerzyć 15 cm poza obrys wyciętych krawędzi, - zagęszczenie powierzchni zagęszczarka płytową do poziomu istniejącej nawierzchni lub walcem stalowym. 2) regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw, hydrantów, studni itp.) do poziomu nawierzchni (w promieniu pół metra od tych urządzeń uzupełnienie masą mineralno-asfaltową z recyklera/rozściełacza), 3) zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami, 4) uzupełnienie ubytków nawierzchni w okresie rękojmi masą mineralno-asfaltową wzmacniając ją emulsją bitumiczną z grysami, 5) Wymienione wyżej prace mają być prowadzone przez minimum dwie brygady remontowe. 3. Szczegółowy zakres, kolejność remontów cząstkowych i termin przekazania terenu robót dla zlecanego zakresu remontu oraz termin zakończenia prac Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy każdorazowo w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru lub e-mailem, lub faksem. Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 1 do umowy. Dopuszcza się zgłoszenie telefoniczne miejsca remontu przez Zamawiającego w sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu ruchu drogowego, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej lub drogą elektroniczną, lub faksem. 3.1. Zlecenia w formie pisemnej lub wydruk faksu/e-maila będą integralnymi częściami umowy i załącznikami do dziennika robót remontowych, oraz będą podstawą do rozliczenia Wykonawcy za ilość wykonanych remontów. 4. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację każdego zlecenia w dacie przekazania terenu robót określonej w danym zleceniu. 5. Sposób wykonania przedmiotu umowy określony został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 6.1. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia: obcięcie krawędzi ubytku, frezowanie nawierzchni, usunięcie urobku i oczyszczenie krawędzi, uzupełnienie ubytku masą mineralno-asfaltową z recyklera lub z użyciem rozściełacza masy, zagęszczenie uzupełnionego ubytku płytą wibracyjną lub walcem stalowym. 6.2. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 6.1., b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 6.3. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 6.2, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 6.5. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę, o ile kadra pracownicza Wykonawcy nie będzie wystarczająca do wykonania zamówienia. 6.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ust. 6.2. potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 6.1. skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 6.7. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 6.8. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018 5. Wadium w formach niepieniężnych powinno być wniesione w oryginale: 1) w postaci elektronicznej; wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu; W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentu wadium w postaci elektronicznej kopii opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym tylko w przypadku, gdy z treści dokumentu wynika, że do dochodzenia roszczeń Zamawiający może przedstawić kopię dokumentu (w tym elektroniczną). 2) w postaci pisemnej (papierowej); w takim przypadku należy złożyć dokument razem z ofertą lub oddzielnie w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Brwinów, 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12, Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 7. Oznaczenie koperty: "Wadium w przetargu nieograniczonym na: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Brwinów” oznaczenie sprawy: ZP.271.39.2020. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Brwinów”. 9. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 10. Oferta Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach