Przetargi.pl
„Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach - dwie części.”

Powiat Siedlecki ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025-6447216 , fax. 025-6447155
  • Data zamieszczenia: 2017-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Siedlecki
    ul. Piłsudskiego 40
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025-6447216, fax. 025-6447155
    REGON: 71158165300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach - dwie części.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych (wyboje o głębokości do 2 cm bez wycięcia uszkodzonej krawędzi oraz wyboje o głębokości do 4 cm bez wycięcia uszkodzonej krawędzi) na drogach powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu w Siedlcach przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C65 B3 PU/RC wykonane przy pomocy urządzenia, które myje ubytek, wydmuchuje, wypełnia pod ciśnieniem grysem i emulsją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Część I - 3500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 gr.), Część II – 3700,00 zł. (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100 gr.),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach