Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH POWIATOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD POWIATU SIEDLECKIEGO

Powiat Siedlecki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Piłsudskiego 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025-6447216 , fax. 025-6447155
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Siedlecki
    ul. Piłsudskiego 40 40
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025-6447216, fax. 025-6447155
    REGON: 71158165300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH POWIATOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD POWIATU SIEDLECKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych , na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Powiatu Siedleckiego przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej szybkorozpadowej K1-65 wykonane przy pomocy urządzenia typu Patcher, które myje ubytek, wydmuchuje, wypełnia pod ciśnieniem grysemw w ilości wg poniższego zestawienia: a) remonty cząstkowe o głębokości wyboju do 2 cm bez wycięcia uszkodzonej krawędzi - ok. 3 000 m2. b)remonty cząstkowe o głębokości wyboju do 4 cm bez wycięcia uszkodzonej krawędzi - ok. 730 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - (wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS). b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia (min 5 referencji odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ) oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym tj. (posiadają lub mają zapewniony dostęp do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu: - Maszyna do remontu dróg typu Patcher - 2 szt. Zamawiający zastrzega sobie, że przedmiotowy remont ma być wykonywany jednocześnie przez dwa Patchery. - posiadają zaplecze laboratoryjne z odpowiednio przygotowanym personelem laboratoryjnym oraz sprzęt do wykonywania badań materiałów wsadowych. i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. -Kierownik robót drogowych - całkowite doświadczenie - 3 lata, ( wymagane uprawnienia - uprawnienia do kierowania robotami drogowymi , Kierownik robót powinien być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ). -Operator Patchera/ kierowca - całkowite doświadczenie - 3 lata, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)Udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. d)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. -mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 3 miesięcy w wysokości minimum 150 000,00 zł. (oświadczenie), -posiadają średni roczny obrót ( określony na podstawie faktur za roboty w toku i roboty zakończone ) za ubiegły rok w wysokości 2 000 000 zł (oświadczenie). e)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania u udzielenie zamówienia ( art. 24 ust 1 i 2 ustawy ). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa następujące dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy( wg załączonego druku - załącznik nr 1. ), b)szczegółowy kosztorys ofertowy ( wg dołączonego przedmiaru robót załącznik nr 2.), c)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie od ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( na formularzu ofertowym), e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), f)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), g)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. i)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 4., j)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ( kierownik robót - uprawnienia do kierowania robotami drogowymi ), k)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca ( w tym zaplecza laboratoryjnego) - wg załącznika nr 3. l)wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - wg załącznika nr 5, m)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. n)proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia robót o)kopia dokumentu wadialnego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach