Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych gminnych dróg na terenie Gminy Sieradz

Gmina Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 827 55 50 , fax. 043 822 32 01
  • Data zamieszczenia: 2015-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieradz
    ul. Armii Krajowej 5 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 827 55 50, fax. 043 822 32 01
    REGON: 73093452000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych gminnych dróg na terenie Gminy Sieradz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi z mechanicznym obcinaniem uszkodzonych krawędzi o średniej głębokości ubytku 4cm (100 kg/m2). Mieszanka mineralno - asfaltowa dla ruchu KR-1 o uziarnieniu 0-12,8mm - 2500 m2. 2)Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym zakres wykonywanych robót (oznaczenie w terenie ilości, rodzaju, powierzchni ubytków). 3)Zamówienie realizowane będzie wg zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego. 4)Czas przystąpienia Wykonawca do wykonania remontów stanowi kryterium oceny ofert. Minimalny czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania remontów od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego określa się na 2 godzin, maksymalny - 72 godziny od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 5)Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. 6)Wykonanie zamówienia będzie się odbywać na drogach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodniony sposób, z zachowaniem szczególnej ostrożności przy wykonywaniu tego typu prac i odpowiednim oznakowaniu. Za ewentualne kolizje i nieszczęśliwe wypadki wynikające ze złej organizacji prac remontowych odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas przystąpienia Wykonawcy do wykonania remontów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach