Miasto i Gmina Krotoszyn ogłasza przetarg
- Adres: 63700 Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 7227454, 62 722 74 34 , fax. 62 594 05 01
- Data zamieszczenia: 2017-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Krotoszyn
ul. Hugona Kołłątaja 7
63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
tel. 62 7227454, 62 722 74 34, fax. 62 594 05 01
REGON: 25085487200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w 2017 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w 2017 r. Poszczególne rodzaje robót określa przedmiar robót/kosztorys stanowiące zał. nr 1 do SIWZ. Podane w kosztorysie zakresy poszczególnych rodzajów robót są zakresami szacunkowymi, ustalonymi w oparciu o remonty cząstkowe dróg przeprowadzone w roku ubiegłym. Wyliczona na tej podstawie wartość oferty służyć będzie do porównania ofert w kryterium cenowym. Rozliczenie wykonanych robót następować będzie na podstawie obmiarów powykonawczych wg cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z mechanicznym obcięciem krawędzi nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest do : - wykonania remontów cząstkowych zgodnie z pisemnym wykazem jaki zostanie mu przekazany przez Zamawiającego; - wykonawca w terminie najpóźniej 7 dni od otrzymania pisemnego zlecenia musi przystąpić do wykonywania prac remontowych, chyba że warunki pogodowe uniemożliwią podjęcie prac. O postępie prac należy na bieżąco informować Zamawiającego; - Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie może przerwać prac remontowych, chyba że warunki pogodowe uniemożliwiają prowadzenie prac; - Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia numerem (farbą) wykonanej łaty asfaltowej, łaty nie oznaczone numerem nie będą brane pod uwagę podczas dokonywania odbioru robót; - jeśli wystąpi nagła awaria Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia przystąpić do prac remontowych; - przed wykonaniem prac na polecenie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szacunkowy kosztorys; - bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie może zwiększyć zakresu prac jaki został mu wcześniej przedstawiony; - Wykonawca w ciągu 7 dni od zakończenia każdego zakresu prac przedstawionych w wykazie musi Zamawiającemu przedłożyć zestawienie wykonanych robót wraz z ich kosztem; - wykaz wykonanych prac musi zawierać: numer łaty, lokalizację łaty, powierzchnię łaty, koszt wykonania łaty; - ważenie materiału będzie się odbywać na żądanie Zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym; - odpowiedzialność za organizację ruchu oraz za szkody wynikłe z prowadzonych prac na remontowanym odcinku ponosi Wykonawca; - za wszelkie wynikłe szkody związane z niewykonaniem prac remontowych w terminie odpowiedzialność finansową ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona – przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości : 5.000,00 PLN /słownie: pięć tysięcy/ . Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 444 w miejscowości Odolanów ul. Dąbrówki
Dodano: 2024-05-29 - Remonty cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp. (z podziałem na 2 części).
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa ulicy Władysława Jagiełły w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-04-25 - Modernizacja ul. Piaskowej w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-04-24 - Remont dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów
Dodano: 2024-04-24 - Bieżące naprawy dróg gminnych (nawierzchnie z kostki betonowej, kamiennej)
Dodano: 2024-04-18 - Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
Dodano: 2024-04-16 - Remont dróg gruntowych na terenie Gminy Rakoniewice
Dodano: 2024-03-28 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na odcinku drogi Sokolna - Kanał Sokoleński dz.nr 265, 468 obręb Sokolna
Dodano: 2024-03-14 - „Mechaniczne profilowanie i wałowanie nawierzchni dróg i ulic gruntowych oraz gruntowych ulepszonych na terenie gminy Pobiedziska, w roku 2024”
Dodano: 2024-03-11