Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 888 98 01, , fax. 22 888 98 02
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania obejmujące: Zad nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera - na grubości do 5 cm - na grubości ponad 5 cm Zad nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową z grysami przy użyciu remontera. 3.2 Krótki opis prac Zad. 1. - wycięcie uszkodzonych miejsc z nadaniem regularnych kształtów - oczyszczenie uszkodzonych miejsc oraz uprzątnięcie rumoszu - skropienie dna oraz krawędzi wyboju emulsją asfaltową - rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach (w zależności od głębokości wyboju ) - zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki - uszczelnienie emulsją asfaltową połączenia starego i nowego asfaltu - zasypanie powierzchni górnej warstwą kruszywa Zad. 2. - oczyszczenie i osuszenie naprawianego uszkodzenia - wypełnienie uszkodzenia emulsją asfaltową i grysem - zasypanie powierzchni górnej warstwą kruszywa 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do: a) Roboty winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb. Zamawiającego na zgłoszenie pisemne, drogą mailową lub telefonicznie, w którym Zamawiający określać będzie lokalizację, rodzaj, zakres, kolejność i termin wykonania. b) Wykonanie umowy będzie odbywało się przy wykorzystaniu brygady wyposażonej w urządzenie typu recykler oraz brygady wyposażonej w urządzenie typu remonter w zależności od zakresu prac wskazanych w „Zleceniu robót”, c) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla okolicznych mieszkańców i firm oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji. d) Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi pomiary geodezyjne, koszty badań, odbiorów, odtwarzania terenu do stanu pierwotnego, ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy. e) Wykonawca przystąpi do realizacji robót w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż według kryterium oceny liczone od daty określonej w zgłoszeniu (zgodnie z punktem a). f) Podany zakres rzeczowy jest orientacyjny. Zamawiający zastrzega możliwość zmian w ilości poszczególnych asortymentów robót. g) Zastosowania materiałów oraz urządzeń posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności). 3.4 Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: a. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera o głębokości ubytku do 5cm, z obcinaniem krawędzi mechanicznie, b. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu recyklera o głębokości ubytku pow. 5cm (dodatek za każdy 1cm), z obcinaniem krawędzi mechanicznie. c. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową z grysami przy użyciu remontera. 3.5 Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia: Rozliczenie za roboty będzie dokonywane w systemie miesięcznym, na podstawie szczegółowych obmiarów po ich potwierdzeniu przez Zamawiającego. Termin płatności wynagrodzenia: Będzie następował 14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionych faktur VAT złożonych na podstawie protokołów odbioru robót. 3.6 Zamawiający zobowiązany jest do: Przystąpienia do odbioru robót w terminie 4 dni od daty otrzymania zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru, przy czym za termin wykonania robót należy przyjąć: wykonanie robót objętych zakresem umownym. 3.7 Warunki gwarancji Zgodnie z okresem gwarancji zaproponowanym w ofercie min. 12 max. 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru robót. 3.8 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.3.6 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach