Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na terenie Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2018-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na terenie Obwodów Drogowych w Mirosławicach i w Sulimowie w podziale na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na terenie Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach, w podziale na 2 zadania: ZADANIE 1 –– Wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na obszarze działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach na terenie gmin Kobierzyce, Kąty Wrocławskie, Jordanów Śląski, Mietków i Sobótka w ilości do 700Mg ZADANIE 2 – Wykonanie remontów cząstkowych grysami i emulsją asfaltową na obszarze działania Obwodu Drogowego w Sulimowie na terenie gmin Czernica, Długołęka, Siechnice i Żórawina w ilości do 700Mg. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu cząstkowego grysami i emulsją celem likwidacji wykruszeń, rakowin i spękań w nawierzchni bitumicznej, co przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa użytkowników dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego. Zakres robót obejmuje: 1. Przygotowanie nawierzchni do naprawy: 1) dokładne oczyszczenie nawierzchni z uszkodzonych fragmentów nawierzchni i innych zanieczyszczeń, 2) przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy przez: a) usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, b) usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, c) dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu. 3) uzupełnianie ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi grysami i emulsja asfaltową przy użyciu remontera. 2. Po przygotowaniu uszkodzonego miejsca nawierzchni do naprawy należy : 1) pokryć oczyszczone miejsce metoda natryskowa za pomocą emulsji asfaltowej, której zadaniem będzie związanie podłoża i krawędzi remontowanego ubytku nawierzchni z wypełnieniem, 2) wypełnić pod ciśnieniem ubytek grysem 8/11 mm otoczonym emulsja asfaltową, 3) wypełnić pod ciśnieniem pozostałą część ubytku grysem frakcji 2/5 mm otoczonym emulsją asfaltową, 4) posypać powierzchnie wyremontowanego miejsca suchym grysem 2/5 mm bez spoiwa, 5) uprzątnąć miejsce po wykonanym remoncie , 6) zdjąć urządzenia zabezpieczające i oznakowanie pionowe, udostępnić miejsce po remoncie dla ruchu. WYMAGANIA I OBOWIĄZKI: 1) Wykonawca wykona remont wyłącznie przy użyciu remonterów ciśnieniowych (nie dopuszcza się możliwości użycia skrapiarki). 2) Wykonawca głębokie powierzchniowe uszkodzenia nawierzchni (ubytki i wyboje) oraz uszkodzenia krawędzi jezdni (obłamania) naprawi techniką sprysku lepiszczem i posypania grysem o odpowiednim uziarnieniu ( zasada jak przy powierzchniowym utrwaleniu), przy użyciu specjalnych maszyn (remonterów), które wrzucają pod ciśnieniem mieszankę grysu i emulsji asfaltowej bezpośrednio do naprawianego wyboju. 3) Wykonawca odpowiada za właściwe ustalenie ilości dozowanego kruszywa i modyfikowanej emulsji asfaltowej biorąc pod uwagę, że iIość użytego lepiszcza i kruszywa zależna jest od zastosowanej frakcji kruszywa, rodzaju uszkodzenia, stanu podłoża. 4) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dostarczy osobie nadzorującej prace z ramienia Zamawiającego w ustalonym terminie wymagane wyniki badań laboratoryjnych kruszyw i emulsji asfaltowej. 5) Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów o odpowiednich parametrach, posiadających aktualne badania laboratoryjne . 6) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego. 7) Wykonawca zorganizuje i będzie prowadzić prace zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż., a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie Wykonawca. 8) Wykonawca zrealizuje zobowiązania umowy z należytą starannością. 9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób i podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy, odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 10) Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie i utrzymanie zabezpieczenia terenu remontów, ochronę mienia znajdującego się na terenie remontów, utrzymanie jezdni wraz z dojazdami do posesji w czystości w czasie prowadzenia prac remontowych. 11) Wykonawca ponosi ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia Wykonawcy i osób trzecich. 12) Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe na terenie budowy w terminie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego odebrania robót przez Zamawiającego. 13) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 14) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt wykona, uzyska zatwierdzenie i wdroży projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017r. poz. 784). Za prawidłowość oznakowania robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót. 15) Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy złoży w siedzibie Zamawiającego, celem zatwierdzenia, 2 egz. projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z niezbędnymi załącznikami (w tym z wymaganymi opiniami), zgodnie z ww. rozporządzeniem. Zamawiający dopuszcza projekt uproszczony, o którym mowa w ww. rozporządzeniu. 16) Wykonawca wykona na własny koszt i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji robót, zgodnie z projektem, o którym mowa powyżej, na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w sposób widoczny zarówno w dzień jak i w nocy oraz utrzymanie ich w należytym stanie przez okres trwania robót. 17) Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą i odbiorową dla całego przedmiotu umowy oraz przekaże ją Zamawiającemu w 1 egz. 18) Wykonawca urządzi plac budowy własnym kosztem i staraniem. 19) Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 20) Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę, aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 21) Wykonawca wykona roboty będące przedmiotem zamówienia przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów Wykonawcy o jakości odpowiadającej stosownym przepisom, normom, standardom i warunkom podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 22) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiajacemu o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 23) Wykonawca zobowiazuje się zapewnić, na czas trwania robót kierownictwo: kierownika budowy oraz innych osób wskazanych przez Wykonawcę, a w przypadku koniecznosci zmiany którejkolwiek osoby uzgodnić nowego kandydata z Zamawiajacym. 24) Wykonawca zobowiazuje się do utrzymania ładu i porządku na terenie robót, a po zakończeniu robót do usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie calego terenu budowy i robót czystego i nadającego sie do użytkowania. 25) Wykonawca zobowiązany jest do wejścia na teren robót w terminie do 2 dni roboczych od dnia przekazania protokołu typowania robót pod rygorem naliczenia kar umownych. Remont nawierzchni grysami i emulsją należy wykonać przy użyciu remontera ciśnieniowego (nie dopuszcza się możliwości użycia skrapiarki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i sposób realizacji, zostały określone w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.:, Załącznik 6.1. – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik 6.2. do SIWZ – Specyfikacja Techniczna. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5.1 do SIWZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik 6.1. do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p. wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia : 1) przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi) nawierzchni do naprawy ; poprzez dokładne oczyszczenie ubytku z grysów, piachu, wody itp. 2) wstępne skropienie dna i krawędzi oczyszczonego otworu odpowiednią ilością kationowej emulsji asfaltowej modyfikowanej, 3) wykonanie remontu grysami i emulsją tj uzupełnianie ubytku , wyboju lub obłamanych krawędzi grysami i emulsją asfaltową Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.9 oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) Zadanie 1 – 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100) 2) Zadanie 2 – 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach