Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych i profilowania dróg powiatowych o nawierzchni gruntowej na terenie powiatu legionowskiego

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48227640598 , fax. +48227640450
  • Data zamieszczenia: 2023-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. +48227640598, fax. +48227640450
    REGON: 013269858
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych i profilowania dróg powiatowych o nawierzchni gruntowej na terenie powiatu legionowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część nr 1 Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie powiatu legionowskiego:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu remontów cząstkowych dróg powiatowych na terenie powiatu legionowskiego zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, w następujących technologiach:a) naprawę nawierzchni asfaltowych w technologii „na gorąco", średnia głębokość poniżej 4 cm z zastosowaniem masy grysowo asfaltowej i obcinaniem krawędzi uszkodzeń do regularnych kształtów (masa na gorąco, głębokość do 4 cm),b) naprawę nawierzchni asfaltowych w technologii „na gorąco", średnia głębokość powyżej 4 cm z zastosowaniem masy grysowo asfaltowej i obcinaniem krawędzi uszkodzeń do regularnych kształtów (masa na gorąco, głębokość powyżej 4 cm).2) Drogi powiatowe powiatu legionowskiego, których remont cząstkowy dotyczy wskazano w załączniku do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - Wykaz dróg i ulic.3) Przewidywane powierzchnie do remontu przedstawiają się następująco:a) masa na gorąco, głębokość do 4 cm – 200,00 m2,b) masa na gorąco, głębokość powyżej 4 cm – 6 100,00 m2;Zamawiający zastrzega, że przewidywane powierzchnie do remontu podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach. Jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje 90% zamówienia.4) Zamawiający każdorazowo zlecać będzie naprawy nawierzchni asfaltowych podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.5) Zamawiający przewiduje dwa tryby naprawy nawierzchni asfaltowych:a) tryb awaryjny (dot. zakresu do 20 m2);b) tryb zwykły (dot. zakresu powyżej 20 m2 powierzchni).6) Za przystąpienie do naprawy Zamawiający uznaje pojawienie się Wykonawcy w zleconym miejscu i zabezpieczenie frontu robót.7) Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń:a) pisemna (dotyczy trybu zwykłego),b) fax (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego),c) e-mail (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego),d) telefon (dotyczy trybu awaryjnego).8) Zamawiający każdorazowo w jednym zamówieniu przyjmuje minimalny przerób w ilości 300 m2 wyremontowanej nawierzchni.9) Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik do SWZ oraz zgodnie z wiedzą techniczną oraz sztuką budowlaną.10) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr fax oraz adres e-mail.11) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 (dotyczy trybu zwykłego) oraz w dni wolne od pracy i całodobowo (dotyczy trybu awaryjnego)12) W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie robót oraz uchybienia terminom realizacji w trybie zwykłym i awaryjnym obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczyć i oznakować obszar uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy.13) Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym.14) Wykonawca zobowiązany będzie do ocechowania w terenie każdej dokonanej naprawy w sposób uzgodniony z Zamawiającym.15) W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody.16) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj. na stanowisku: a) kierowca samochodów ciężarowych oraz dostawczych,b) operator frezarki drogowej,c) operator rozściełacza drogowego,d) operator kotła transportowo-produkcyjnego lub recyklera do masy asfaltowej.17) Realizacja czynności wymienionych w pkt. 16 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie wyżej wymienione czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.2. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót.3. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.4. W trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 11 godzin od momentu przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Zaproponowanie w ofercie podjęcia działań w tym trybie w czasie krótszym niż 11 godzin będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV. Zaproponowanie w ofercie podjęcia działań w tym trybie w czasie dłuższym niż 11 godzin będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.5. W trybie zwykłym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 2 dni od momentu przyjęcia zlecenia od Zamawiającego.6. Za przystąpienie do naprawy Zamawiający uznaje pojawienie się Wykonawcy w zleconym miejscu i zabezpieczenie frontu robót.1. Część nr 2 Profilowanie dróg powiatowych o nawierzchni gruntowej na terenie powiatu legionowskiego:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie profilowania dróg powiatowych o nawierzchni gruntowej w pasach dróg powiatowych powiatu legionowskiego.2) Profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej obejmuje roboty:a) profilowanie dróg gruntowych z wałowaniem,b) żwirowanie dróg gruntowych z wałowaniem,c) profilowanie poboczy gruntowych z wałowaniem,d) żwirowanie poboczy gruntowych z wałowaniem.3) Przewidywane powierzchnie do remontu przedstawiają się następująco:a) profilowanie dróg gruntowych z wałowaniem – 12 000 m2,b) żwirowanie dróg gruntowych z wałowaniem – 12 000 m2,c) profilowanie poboczy gruntowych z wałowaniem – 900 m2,d) żwirowanie poboczy gruntowych z wałowaniem – 900 m2.Zamawiający zastrzega, że przewidywane powierzchnie do remontu podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach. Jednak Zamawiający zastrzega, że zrealizuje 90% zamówienia.3) Wykonanie robót polega na:a) profilowaniu z wałowaniem – tj. wyrównaniu na całej szerokości drogi zaistniałych nierówności i zadołowań, zachowując odpowiednie spadki poprzeczne nawierzchni na drogach gruntowych,b) żwirowaniu w miejscach, gdzie zachodzi konieczność uzupełnienia ubytków.4) Zamawiający każdorazowo zlecać będzie remonty podając zakres, technologię oraz terminy realizacji.5) Drogi powiatowe Powiatu Legionowskiego, których remonty dotyczą wskazano w załączniku do SWZ – Projektowane postanowienia umowy - Wykaz dróg i ulic.6) Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń: pisemna, faks, e-mail, telefon. 7) Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik do SWZ oraz zgodniez wiedzą techniczną oraz sztuką budowlaną.8) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr faks oraz adres e-mail.9) W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie robót oraz uchybienia terminom realizacji, obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczyć i oznakować obszar uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy. 10) Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym. 11) W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody. 12) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj. na stanowisku:a) operator równiarki drogowej,b) operator walca drogowego stalowego.13) Wykonanie ww. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.2. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót.3. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.4. Wymagany czas podjęcia robót przez Wykonawcę, tj. rozpoczęcia wykonywania robót wynosi maksymalnie 7 dni od przyjęcia zlecenia. Zaproponowanie w ofercie podjęcia robót w czasie krótszym niż w ciągu 7 dni będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV. Zaproponowanie w ofercie podjęcia robót w czasie dłuższym niż w ciągu 7 dni będzie podstawą odrzucenia oferty Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania oferta) dla części nr 1 w wysokości 9 800,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset złotych 00/100);b) dla części nr 2 w wysokości 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462).3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Santander Bank Polska Spółka Akcyjna nr 77 1090 1841 0000 0001 5490 9623. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3, zostanie odrzucona.6. Wadium wnoszone w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w postaci elektronicznej.7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Prawa Zamówień publicznych. Gwarancja musi umożliwić skuteczne zaspokojenie roszczeń Zamawiającego w razie spełnienia przesłanek zatrzymania wadium.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolności techniczne lub zawodowe - dla części nr 1:O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie oraz zdolności zawodowe, zapewniające należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego:1) wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych a powierzchnia wykonanych robót nie była mniejsza niż 5 000 m2.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) w oparciu o informacje zawarte:- w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,- w wykazie robót budowlanych;2) wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej:-jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie przedmiotu zamówienia,-jedną osobą na stanowisku kierowcy samochodów ciężarowych oraz dostawczych,-jedną osobą na stanowisku operator frezarki drogowej,-jedną osobą na stanowisku operator rozściełacza drogowego,-jedną osobą na stanowisku operator kotła transportowo-produkcyjnego lub recyklera do masy asfaltowej.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) w oparciu o informacje zawarte:- w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,- w wykazie osób.Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli:-nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz-posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych;3) wykaże, że dysponuje specjalistycznym sprzętem, tj. posiada co najmniej:-jedną frezarkę drogową,-jeden rozściełacz drogowy,-dwa recyklery lub kotły transportowo-produkcyjne do masy asfaltowej,-jedną piłę do wycinania,-jedną zagęszczarkę.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) w oparciu o informacje zawarte:- w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,- w wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.2. Zdolności techniczne lub zawodowe - dla części nr 2:O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie oraz zdolności zawodowe, zapewniające należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego:1) wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na remoncie nawierzchni gruntowych (droga, plac) o łącznej powierzchni co najmniej 10 000 m2 w jednym zamówieniu.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) w oparciu o informacje zawarte:- w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,- w wykazie robót budowlanych;2) wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. co najmniej:-jedną osobą na stanowisku operator równiarki drogowej,-jedną osobą na stanowisku operator walca drogowego stalowego.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) w oparciu o informacje zawarte:- w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,- w wykazie osób.3) wykaże, że dysponuje specjalistycznym sprzętem, tj. posiada co najmniej:-jedną równiarkę drogową,-jeden walec drogowy stalowy.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) w oparciu o informacje zawarte:- w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,- w wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach