Powiat Legionowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
- Data zamieszczenia: 2021-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
REGON: 13269858000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia Publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, w następujących technologiach: 1) naprawę nawierzchni asfaltowych w technologii „na gorąco", średnia głębokość powyżej 4 cm z zastosowaniem masy grysowo asfaltowej i obcinaniem krawędzi uszkodzeń do regularnych kształtów (masa na gorąco, głębokość powyżej 4 cm), 2) naprawę nawierzchni asfaltowych w technologii „na gorąco", średnia głębokość poniżej 4 cm z zastosowaniem masy grysowo asfaltowej i obcinaniem krawędzi uszkodzeń do regularnych kształtów (masa na gorąco, głębokość do 4 cm). 2. Drogi powiatowe Powiatu Legionowskiego, których remont cząstkowy dotyczy wskazano w załączniku pn.: Wykaz dróg i ulic stanowiącym załącznik nr 1. 3. Przewidywane powierzchnie do remontu przedstawiają się następująco: 1) masa na gorąco, głębokość powyżej 4 cm – 16 000,00 m2; 2) masa na gorąco, głębokość do 4 cm – 1 400,00 m2. Zamawiający zastrzega, że przewidywane powierzchnie do remontu podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach. 4. Zamawiający każdorazowo zlecać będzie naprawy nawierzchni asfaltowych podając zakres, technologię oraz terminy realizacji. 5. Zamawiający przewiduje dwa tryby naprawy nawierzchni asfaltowych: 1) tryb awaryjnym (dot. zakresu do 20 m2) - przy zleceniu w trybie awaryjnym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 11 godzin od momentu przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. 2) tryb zwykły (dot. zakresu powyżej 20 m2 powierzchni) - przy zleceniu w trybie zwykłym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w czasie nie dłuższym niż 2 dni od dnia przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Termin zakończenia napraw w trybie zwykłym zostanie każdorazowo uzgodniony z Wykonawcą i dostosowany do rodzaju i zakresu zleconych napraw. 6. Zamawiający dopuszcza następujące formy przekazywania Wykonawcy zleceń: 1) pisemna (dotyczy trybu zwykłego), 2) faks (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego), 3) e-mail (dotyczy trybu zwykłego i awaryjnego), 4) telefon (dotyczy trybu awaryjnego). 7. Zamawiający przyjmuje minimalny dzienny przerób w ilości 300 m2 wyremontowanej nawierzchni. 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją wykonania i odbioru robót dołączoną do dokumentacji przetargowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości stałego kontaktu z Zamawiającym w celu przyjmowania i realizacji zleceń udostępniając Zamawiającemu nr telefonu, nr faks oraz adres e-mail. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia i wyznaczenia osoby do kontaktu i zobowiąże się do przyjmowania od Zamawiającego zleceń w dni robocze w godzinach 8.00-16.00 (dotyczy trybu zwykłego) oraz w dni wolne od pracy i całodobowo (dotyczy trybu awaryjnego). 11. W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie robót oraz uchybienia terminom realizacji w trybie zwykłym i awaryjnym obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczyć i oznakować obszar uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy. 12. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do ocechowania w terenie każdej dokonanej naprawy w sposób uzgodniony z Zamawiającym. 14. W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody. 15. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonych materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. 16. Okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy od daty zakończenia wykonania przedmiotu umowy. 17. W celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby na okres realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj.: 1) kierowca samochodów ciężarowych oraz dostawczych, 2) operator frezarki drogowej, 3) operator rozściełacza drogowego, 4) operator kotła transportowo-produkcyjnego lub recyklera do masy asfaltowej. 18. Realizacja czynności wymienionych w ust. 12 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie wyżej wymienione czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). 19. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. 20. Wymagania dotyczące: - sposobu dokumentowania zatrudnienia ww. osób, - uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych i destruktowych na terenie gminy Stare Babice (2024)
Dodano: 2024-07-17 - Remont drogi gminnej ul. Królewicza Jakuba w miejscowości Wierzbin
Dodano: 2024-07-17 - Remont drogi wojewódzkiej nr 695 na odcinku od km 6+920 do km 8+040 w m. Kosów Lacki, powiat sokołowski, województwo mazowieckie – nr postępowania 108/24
Dodano: 2024-07-10 - Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 80+324 (75+020) do km 82+489 (77+185)– nr postępowania 146/24
Dodano: 2024-07-04 - „Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej”
Dodano: 2024-07-01 - Remont drogi wojewódzkiej nr 733 w km 52+470 do km 53+030 gmina Tczów, powiat zwoleński, województwo mazowieckie – nr postępowania 106/24
Dodano: 2024-06-27 - „Remont nawierzchni dróg destruktem asfaltowym z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem na podbudowie z tłucznia betonowego na terenie Miasta Żyrardowa”
Dodano: 2024-06-27 - Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 46+940 do km 48+320, powiat łosicki, województwo mazowieckie – nr postępowania 136/24
Dodano: 2024-06-21 - Remont DW nr 732 w km 0+320 do km 1+460 gmina Stara Błotnica, powiat białobrzeski oraz od km 8+040 do km 13+100, gmina Przytyk, powiat radomski, województwo mazowieckie – nr postępowania 073/24
Dodano: 2024-06-19 - Remont DW nr 627 na odcinku od km 41+830 (41+861) (skrzyż. ul. 3-go Maja z ul. Pocztową) do km 43+739 (43+770) (skrzyż. z ul. Bursztynową) w m. Ostrów Mazowiecka, powiat ostrowski, woj. mazowieckie
Dodano: 2024-06-17