Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych i ulic miejskich oraz oznakowania poziomego na terenie gminy i miasta Szydłowiec

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. Rynek Wielki 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 617 86 30 , fax. 048 617 05 10
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    pl. Rynek Wielki 1 1
    26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
    tel. 048 617 86 30, fax. 048 617 05 10
    REGON: 00052379000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych i ulic miejskich oraz oznakowania poziomego na terenie gminy i miasta Szydłowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1. 1.1REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MASĄ MINERALNO - BITUMICZNĄ Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej polegający na wypełnieniu uszkodzonego miejsca masą mineralno - bitumiczną o grubości warstwy do 4 cm, z obcięciem krawędzi piłą mechaniczną, bez naruszania podbudowy - do 500 m2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej polegający na wypełnieniu uszkodzonego miejsca masą mineralno - bitumiczną o grubości warstwy do 4 cm, z obcięciem krawędzi piłą mechaniczną, z naruszeniem podbudowy - do 300 m2 1.2 REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH PRZY WYKORZYSTANIU EMULSJI Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej - naprawa płytkich uszkodzeń do grubości 2 cm - do 500 m2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej - naprawa średnich uszkodzeń nawierzchni o grubości do 4 cm - do 1200 m2 ZADANIE NR 2. OZNAKOWANIE POZIOME JEZDNI FARBĄ DWUSKŁADNIKOWĄ Linie segregacyjne - do 600 m2 Przejścia, znaki poziome - do 700 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać następujące warunki udziału: 1.1 posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 1.2 posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 1.3 znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. 1.4 w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca powinien udokumentować wykonanie prac o podobnym charakterze, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3.Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu. Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, oferenci zobowiązani są załączyć: 1. Ofertę wykonawcy - wzór oferty stanowi załącznik nr 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o płaceniu należnego podatku - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczeniu z ZUS lub KRUS o płaceniu składek - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wzór stanowi załącznik nr 5 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi załącznik nr 4 7. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 2 i 3 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 9. Kserokopii polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - do wysokości zamówienia i terminem ważności do okresu wykonania robót. 10.Kosztorys ofertowy wypełniony dokładnie według załączonego wzoru dla zadania nr 1 i 2 załącznik nr 8 11.Podpisany projekt umowy załącznik nr 6 Uwaga: w/ w dokumenty muszą być wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817. )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiec.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach