Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Traugutta 30/30A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (048) 365 46 52 , fax. (048) 365 46 51
- Data zamieszczenia: 2009-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
ul. Traugutta 30/30A 30/30A
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. (048) 365 46 52, fax. (048) 365 46 51
REGON: 67067056900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów cząstkowych chodników, krawężników, obrzeży i podbudów w pasie drogowym ulic na terenie miasta Radomia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych chodników, krawężników, obrzeży i podbudów w pasie drogowym ulic na terenie miasta Radomia. Zamówienie obejmuje roboty z zakresu: - remonty chodników z płyt betonowych - 3200 mkw, - remonty nawierzchni z kostki brukowej i kamiennej - 2200 mkw, - remonty nawierzchni z płyt ażurowych - 100mkw, - remonty obrzeży - 1100 mb, - remonty krawężników - 2000 mb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 3) dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane (wymagane przez Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych objętych niniejszym zamówieniem,; 4) wykonali (zakończyli) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roboty drogowe o łącznej wartości co najmniej 1.000.000,- PLN brutto(słownie: jeden milion złotych). Część z ww. robót o łącznej wartości co najmniej 800.000,- PLN brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych) musi być potwierdzona dokumentami (referencjami, opiniami) Zamawiających, iż zostały one wykonane należycie. Sposób spełniania warunków w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wymagania określone w pkt 1) z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej; - wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz w pkt 2), 3) i 4) muszą być spełnione wspólnie lub przez poszczególnych Wykonawców oferty wspólnej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły /spełnia - nie spełnia/. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa; 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 3) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) wykaz wykonanych ważniejszych robót drogowych wraz z dokumentami (referencjami, opiniami) zamawiających potwierdzającymi należyte wykonanie robót. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wówczas wymagane dokumenty i oświadczenia winny być przedłożone przez: - poszczególnych uczestników oferty wspólnej, - ustanowionego pełnomocnika (lidera), stosownie do szczegółowych ustaleń specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzdik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Połączenie drogi w strefie przemysłowej z węzłem A2: Budowa drogi 1KDL w strefie przemysłowej we wsi Chlebnia i Natolin, Gmina Grodzisk Mazowiecki, wraz z odwodnieniem, oświetleniem, zjazdami oraz chodnikiem
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej Stary Podoś
Dodano: 2016-06-15 - WYKONANIE PRZEBUDOWY PASA DROGOWEGO POLEGAJĄCEJ NA BUDOWIE CHODNIKA W UL. 11 LISTOPADA (ODCINEK ASNYKA - REJTANA) ORAZ JEZDNI W UL. 11 LISTOPADA ( ODCINEK SADOWA-SIKORSKIEGO) w Józefowie
Dodano: 2016-06-13 - Przebudowa ul. bez nazwy zlokalizowanej na działkach o nr ew. 49/12 i 50/17 we wsi Dawidy Bankowe gm. Raszyn.
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa ul. Niecałej w Piastowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2016-04-08 - Przebudowa ul. Ogrodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Piastowie
Dodano: 2016-04-04 - Przebudowa ul. Popiełuszki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (od ul. M. Kosińskiego do ul. Klonowej) w Piastowie
Dodano: 2016-04-04 - Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pasa drogowego polegająca na budowie ciągu pieszo - jezdnego w ul. Ogrodowej (Świderska - Polna)
Dodano: 2016-03-14 - Roboty w zakresie remontów i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz ich oznakowania, na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy DOM Służewiec, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Polkowska.
Dodano: 2016-02-26 - WYKONANIE PRZEBUDOWY PASA DROGOWEGO 6 ULIC: 1) ULICY SPACEROWEJ (JEZDNIA OD UL. SOBIESKIEGO DO UL. WILLOWEJ); 2) ULICY PASTELOWEJ (JEZDNIA); 3) ULICY ZAPOLSKIEJ (JEZDNIA); 4) ULICY LIPOWEJ (JEZDNIA); 5) ULICY WRZOSOWEJ (JEZDNIA); 6) ULICY KONOPNICKIEJ.
Dodano: 2016-02-11