Przetargi.pl
Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. świętokrzyskiego i podkarpackiego

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. 8 Marca 13
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 853 78 00 , fax. 17 853 78 16
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie
    ul. 8 Marca 13 13
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 853 78 00, fax. 17 853 78 16
    REGON: 01034470800689
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. świętokrzyskiego i podkarpackiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie regulacji stanu prawnego nieruchomości, synchronizacja i wykonanie map do celów prawnych, wykonanie opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. świętokrzyskiego i podkarpackiego w formie XI odrębnych zadań częściowych w tym: województwo świętokrzyskie: z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości: 1 zadanie częściowe na terenie pow. ostrowieckiego, 1 zadanie częściowe na terenie pow. sandomierskiego, z zakresu synchronizacji i wykonania map do celów prawnych: 1 zadanie częściowe na terenie pow. ostrowieckiego, 1 zadanie częściowe na terenie pow. kieleckiego, 1 zadanie częściowe na terenie pow. pińczowskiego, 1 zadanie częściowe na terenie pow. jędrzejowskiego, z zakresu opinii geodezyjnych nieruchomości: 2 zadania częściowe na terenie pow. jędrzejowskiego; województwo podkarpackie: z zakresu opinii geodezyjnych nieruchomości: 1 zadanie częściowe na terenie pow. lubaczowskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. jarosławskiego, z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości: 1 zadanie częściowe na terenu pow. tarnobrzeskiego. Dokumentacja dla Zamawiającego z wykonania regulacji stanu prawnego nieruchomości (działki) powinna zawierać: 1. Sprawozdanie z badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów dla nieruchomości (działki). 2. Zebranie decyzji dokumentujących przejście prawa własności regulowanej nieruchomości (działki) na rzecz Skarbu Państwa. 3. Uzyskanie od Zamawiającego dokumentów potwierdzających prawo Agencji do nieruchomości (działki). 4. Sporządzenie dokumentów geodezyjno - prawnych wymaganych dla potrzeb urządzenia Księgi wieczystej o ile nieruchomość, której ujawnienie prawa własności na rzecz Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych dotychczas nie posiadała urządzonej księgi Wieczystej w pozostałych wypadkach stanowiących podstawę do odłączenia do nowej księgi wieczystej, bądź zmiany oznaczenia nieruchomości, powierzchni i właściciela. 5. Przygotowanie w imieniu Agencji stosownego wniosku do właściwego miejscowo Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych o dokonanie wpisu prawa własności. 6. Dla działek pozostających w Zasobie, na które brak dowodów formalnego przejścia prawa własności na rzecz Skarbu Państwa zabezpieczenie stosownych dokumentów do odrębnego postępowania przed Sądem, bądź Organami administracji państwowej celem sprostowania ewentualnych zaistniałych błędów, łącznie z pozyskaniem danych osób będących stronami w postępowaniach odrębnych łącznie z właściwym adresami. 7. Dla działek w stosunku, do których uległy zmianie dane co do oznaczenia nieruchomości i powierzchni po dacie przekazania ich do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, Przyjmujący zamówienie wykona wykaz zmian, niezależnie od wykazu synchronizacyjnego pomiędzy stanem wieczysto - księgowym a ewidencją gruntów. Dokumentacja dla Zamawiającego z wykonania dokumentów geodezyjnych do celów prawnych, synchronizacji i regulacji stanu prawnego nieruchomości (działki) powinna zawierać: 1. Sprawozdanie z badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów dla nieruchomości (działki). 2. Zebranie decyzji dokumentujących przejście prawa własności regulowanej nieruchomości (działki) na rzecz Skarbu Państwa do. 3. Uzyskanie od Zamawiającego dokumentów potwierdzających prawo Agencji do nieruchomości (działki). 4. Sporządzenie dokumentów geodezyjno - prawnych wymaganych dla potrzeb urządzenia Księgi wieczystej o ile nieruchomość, której ujawnienie prawa własności na rzecz Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych dotychczas nie posiadała urządzonej księgi Wieczystej w pozostałych wypadkach stanowiących podstawę do odłączenia do nowej księgi wieczystej, bądź zmiany oznaczenia nieruchomości, powierzchni i właściciela. 5. Przygotowanie w imieniu Agencji stosownego wniosku do właściwego miejscowo Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych o dokonanie wpisu prawa własności. 6. Dla działek pozostających w Zasobie, na które brak dowodów formalnego przejścia prawa własności na rzecz Skarbu Państwa zabezpieczenie stosownych dokumentów do odrębnego postępowania przed Sądem, bądź Organami administracji państwowej celem sprostowania ewentualnych zaistniałych błędów, łącznie z pozyskaniem danych osób będących stronami w postępowaniach odrębnych łącznie z właściwym adresami. 7. Dla działek w stosunku, do których uległy zmianie dane co do oznaczenia nieruchomości i powierzchni po dacie przekazania ich do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, Przyjmujący zamówienie wykona wykaz zmian, niezależnie od wykazu synchronizacyjnego pomiędzy stanem wieczysto - księgowym a ewidencją gruntów. Dokumentacja dla Zamawiającego dot. wykonania opinii geodezyjnej dot. gruntów po dawnych majątkach ziemskich polegać ma na sprawdzeniu zasadności roszczeń do majątku stanowiącego przed dniem przejęcia na rzecz Skarbu Państwa własność prywatną w oparciu o zachowane dokumenty archiwalne do działek stanowiących aktualnie Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa oznaczonych w operacie ewidencji gruntów obrębu ..............., gm. ...................., pow. ......................... nr ................................ o łącznej powierzchni .....................................ha w związku z podnoszonym roszczeniem przez byłego właściciela/spadkobiercę byłego właściciela ...............................................
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791300004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach