Przetargi.pl
Wykonanie Raportu o oddziaływaniu na środowisko w ramach powtórnej oceny dla przedsięwzięcia polegającego na Rozbudowie drogi krajowej nr 53 na odcinku Leleszki - Jęcznik od km 30+472,30 (kilometraż przyjęty w projekcie 32+105) do km 38+325,10 (kilometraż przyjęty w projekcie 39+585,48)

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-083 Olsztyn, Al. Warszawska 89
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 52128 01 , fax. (089) 527 35 36, 5272307
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
    Al. Warszawska 89 89
    10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 52128 01, fax. (089) 527 35 36, 5272307
    REGON: 01751157500179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Raportu o oddziaływaniu na środowisko w ramach powtórnej oceny dla przedsięwzięcia polegającego na Rozbudowie drogi krajowej nr 53 na odcinku Leleszki - Jęcznik od km 30+472,30 (kilometraż przyjęty w projekcie 32+105) do km 38+325,10 (kilometraż przyjęty w projekcie 39+585,48)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie Raportu o oddziaływaniu na środowisko w ramach powtórnej oceny dla przedsięwzięcia polegającego na Rozbudowie drogi krajowej nr 53 na odcinku Leleszki - Jęcznik od km 30+472,30 (kilometraż przyjęty w projekcie 32+105) do km 38+325,10 (kilometraż przyjęty w projekcie 39+585,48)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713134009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi o ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną w poniższej tabeli, które spełniają następujące wymagania:1. Kierownik zespołu - wymagana 1 osoba; Kwalifikacje - wykształcenie wyższe; Minimalne doświadczenie zawodowe - pełnił samodzielną funkcję Kierownika zespołu lub był autorem lub współautorem przynajmniej3 raportów o oddziaływaniu na środowisko planowanego przedsięwzięcia w zakresie dróg klasy min. GP, 2. Specjalista z zakresu ochrony środowiska - wymagana 1 osoba; Kwalifikacje - wykształcenie wyższe, kierunkowe; Minimalne doświadczenie zawodowe - uczestniczył w przygotowaniu min. 2 dokumentacji środowiskowych opracowanych na potrzeby postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla dróg klasy min. GP (takich jak inwentaryzacja przyrodnicza, analizy środowiskowe, raport ooś, ekspertyza specjalistyczna i inne o podobnym charakterze), 3. Projektant drogowy - wymagana 1 osoba; Kwalifikacje - wykształcenie wyższe; Minimalne doświadczenie zawodowe - wykonał min. 2 opracowania projektowe w zakresie dróg klasy min. GP, 4. Akustyk - wymagana 1 osoba; Kwalifikacje - wykształcenie wyższe, kierunkowe; Minimalne doświadczenie zawodowe - wykonał pomiary hałasu dla dróg (w tym również w ramach ocen oddziaływania na środowisko lub analiz porealizacyjnych) w liczbie min. 2, 5. Ornitolog - wymagana 1 osoba; Kwalifikacje - wykształcenie wyższe, kierunkowe; Minimalne doświadczenie zawodowe - współautor min. 1 raportu o oddziaływaniu na środowisko dla drogi klasy min. GP; 3) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako Wykonawca lub Podwykonawca wykonał dokumentację środowiskową na podstawie, której uzyskano ostateczną decyzję środowiskową dla inwestycji drogowej bądź decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 2), 3) muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawa oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikacje podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Oświadczenia i dokumenty: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.2)2) niniejszego ogłoszenia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. D)Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)3) niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji projekty zostały wykonane należycie. E) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa: E.1) w pkt III.2)B) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. F) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa wikt pkt E)., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. G) Dokumenty, o których mowa w pkt E) i F) powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt III.2)B) niniejszego ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach