Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Sikorskiego 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6867079 , fax. 084 6881820
- Data zamieszczenia: 2009-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju
ul. Sikorskiego 3 3
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 084 6867079, fax. 084 6881820
REGON: 95037162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zdpbilgoraj.netbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie raportów rozszerzonych (szczegółowych) z przeglądów mostów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych z podziałem na trzy zadania: Zad. Nr 1- obejmuje wykonanie raportów szczegółowych dla 13 mostów położonych w ciągach dróg powiatowych zgodnie z załącznikiem A do SIWZ. Zad. Nr 2 - obejmuje wykonanie raportów szczegółowych dla 13 mostów położonych w ciągach dróg powiatowych zgodnie z załącznikiem B do SIWZ. Zad. Nr 3 - obejmuje wykonanie raportów szczegółowych dla 5 mostów położonych w ciągach dróg powiatowych zgodnie z załącznikiem C do SIWZ. Raportu z przeglądu szczegółowego mostu powinien zawierać: 1. określenie parametrów techniczno - użytkowych obiektu, 2. ocena stanu technicznego elementów konstrukcyjnych, 3. wnioski i zalecenia. Dokumentację (raporty) należy wykonać po 1 egzemplarzu dla każdego mostu w wersji papierowej oraz dodatkowo w wersji elektronicznej na płycie CD ( jedna płyta CD - jedno zadanie) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716314509
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadają wiedzę i doświadczenie; 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a) osoby, które będą opracowywać raporty posiadają uprawnienia do wykonywania przeglądów rozszerzonych mostów 4. spełniają warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6. zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. Ocenę spełniania powyższych warunków dokona zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. VII. 1. Oświadczenie - wg wzoru określonego w Zał. Nr 2 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Oferent posiada dokument wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz zapisy w nim pokrywają się ze stanem rzeczywistym, może go załączyć pod warunkiem: organ wydający potwierdzi, że dokument jest aktualny tzn. odpowiada stanowi rzeczywistemu. Data potwierdzenia nie może być wcześniejsza niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załącznikami takimi jak - uprawnienia osób, które będą opracowywać raport wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 3 Potencjał kadrowy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbilgoraj.netbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną