Przetargi.pl
Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów w zakresie budowy studni zaworowych i przyłączy kanalizacyjnych w ulicy: Leśnej, Reguckiej, Podgórnej, Grabowej i Wiosennej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Dokończenie budowy kanalizacji w Celestynowie

Gmina Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
  • Data zamieszczenia: 2015-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
    REGON: 01326896500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.celestynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów w zakresie budowy studni zaworowych i przyłączy kanalizacyjnych w ulicy: Leśnej, Reguckiej, Podgórnej, Grabowej i Wiosennej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Dokończenie budowy kanalizacji w Celestynowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów w zakresie budowy studni zaworowych i przyłączy kanalizacyjnych w ulicy: Leśnej, Reguckiej, Podgórnej, Grabowej i Wiosennej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Dokończenie budowy kanalizacji w Celestynowie, w ramach realizacji projektu pn. Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Karczew i Gminy Celestynów, współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet I Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1. Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tyś. RLM. 2. Szczegółowy zakres prac obejmuje: 2.1. Roboty ziemne będą polegać na: 2.1.1. ręcznym wykonaniu wykopów liniowych o zmiennej szerokości wykopu 0,80 - 2,50 m i głębokości do 3,00 m o ścianach pionowych w gruncie kat. I-II, o łącznej objętości wykopów 11,33 m3, 2.1.2. robotach ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi w gruncie kat. I-II z transportem urobku na odległość do 1 km samochodem samowyładowczym o łącznej objętości 18,88 m3, 2.1.3. ręcznym wykonaniu wykopów liniowych o zmiennej szerokości wykopu 0,80 - 2,50 m i głębokości do 3,00 m o ścianach pionowych w gruncie kat. III-IV, o łącznej objętości wykopów 45,31 m3, 2.1.4. robotach ziemnych wykonywanych koparkami przedsiębiernymi w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi o łącznej objętości 75,52 m3, 2.1.5. wykonaniu wykopów oraz przekopów na odkład koparkami przedsiębiernymi w gruncie kat. III o łącznej objętości 37,76 m3, 2.1.6. pełnym umocnieniu ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami) w gruntach suchych wykonanych o szerokości 1,00 m i głębokości do 3.00 m w gruncie kat. I-IV o łącznej powierzchni 377,60 m2, 2.1.7. wykonaniu podłoża i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych o łącznej objętości 70,80 m3, 2.1.8. zasypaniu wykopów wykonywanych koparkami przedsiębiernymi w gruncie kat. I-II przy użyciu pospółki piaskowo-żwirowej, o łącznej objętości 23,60 m3, 2.1.9. zasypaniu wykopów o ścianach pionowych o zmiennej szerokości 0,80 - 2,50 m i głębokości do 3,00 m w gruncie kat. I-III o łącznej objętości 56,64 m3, 2.1.10. zasypaniu wykopów spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym zagęszczarkami (grubość warstwy w stanie luźnym 0,40 m) w gruncie kat. I-II o łącznej objętości 61,36 m3, 2.1.11. zagęszczeniu górnej warstwy wykopu JS=1,00 i wzmocnieniu warstwą tłucznia kamiennego fr. 0/31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 15,00 cm, o łącznej powierzchni 36,00 m2, 2.1.12. rozebraniu i odtworzeniu nawierzchni betonowej o łącznej powierzchni 9,50 m2, 2.1.13. rozebraniu i odtworzeniu rowu z płyt EKO o łącznej powierzchni 18,00 m2, 2.2. Roboty montażowe będą polegać na: 2.2.1. ułożeniu i montażu rurociągów wykonanych z PE ciśnieniowych łączonych metodą zgrzewania o śr. zewn. 90,00 mm na łącznej długości 179,50 m, 2.2.2. montażu rur kielichowych wykonanych z PVC klasy S o śr. nominalnej 150,00 mm o łącznej długości 8,50 m, 2.2.3. montażu studni zaworowych Roediger typu Z lub równoważnych z zaworem Airvac 75 lub równoważnym z elementami do monitoringu zgodnie z rysunkiem nr 8 dokumentacji. Studnie należy obsypać piaskiem płukanym w odległości min. 0,70 m od ścianki studni, w ilości 13,00 szt., 2.2.4. montażu studni zaworowych przejezdnych Roediger typu Z lub równoważnych z zaworem Airvac 75 lub równoważnym z elementami do monitoringu zgodnie z rysunkiem nr 8 dokumentacji. Studnie należy obsypać piaskiem płukanym w odległości min. 0,70 m od ścianki studni, w ilości 5 szt., 2.2.5. wykonaniu przewiertów o długości do 20 m maszyną do wierceń poziomych WP 15/25 lub równoważnej rurami o średnicy 150-250 mm w gruntach kat. III-IV w ilości 5,00 przewiertów, na łącznej długości 70,00 m, 2.2.6. przeciąganiu rurociągów przewodowych o śr. nom. 100-300 mm w rurach ochronnych w pięciu przewiertach, na łącznej długości 70,00 m, 2.2.7. uszczelnieniu końcówek rur osłonowych o śr. nominalnej 100-300 pierścieniami samouszczelniającymi w ilości 10 kpl, 2.2.8. założeniu igłofiltrów o średnicy do 50,00 mm do pompowania wody z wykopu w ilości 120 szt., wraz z pompowaniem wody w ilości 80,00 m-g, 2.3. Wykonanie instalacji monitoringu będzie polegać na: 2.3.1. nasypaniu warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,40 m na długości 109,50 m, 2.3.2. ręcznym ułożeniu kabli NYY 5 x 1,50 mm2 w rowach kablowych na długości 109,50 m, 2.3.3. ręcznym ułożeniu kabli NYY 5 x 1,50 mm2 (zapas) na długości 27,00 m, 2.3.4. zasypaniu rowków dla kabli ułożonych ręcznie w gruncie kat. III poprzez przykrycie kabla warstwą piasku o grubości warstwy 0,10 m, 2.3.5. montażu kabli NYY 5 x 1,50 mm2 przy rurze kanalizacyjnej w przeciskach na łącznej długości 70,00 m, 2.4. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej będzie polegać na pełnej obsłudze geodezyjnej tj. tyczeniu, inwentaryzacji wykonawczej kanalizacji oraz wznowieniu osnowy geodezyjnej. 2.5. Przyłącza kanalizacji sanitarnej w zakresie budowy studni zaworowych i przyłączy kanalizacyjnych będą wykonane w ulicy w obrębie następujących nieruchomości: 2.5.1.1. Leśna dz. nr ew.: 927/2; 921/2; 1079; 1080/2; 1080/1; 931/2; 2.5.1.2. Regucka dz. nr ew.: 1051; 1052/2; 1021/1; 579; 1017; 1054/2; 985; 585; (droga wojewódzka) 2.5.1.3. Podgórna dz. nr ew.: 112/1; 1015/3; 2.5.1.4. Grabowa dz. nr ew.: 599; 896/1; 2.5.1.5. Wiosenna dz. nr ew.: 1064; 3. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 3.1. ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją stanowiącą integralną część niniejszej SIWZ i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami; 3.2. stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz.883 z późn. zm.); 3.3. na każde żądanie zamawiającego lub Inspektora Nadzoru wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami; 3.4. niezwłocznego wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią; 3.5. zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP; 3.6. pisemnego powiadamiania zamawiającego o planowanym odbiorze końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni; 3.7. przekazania zamawiającemu certyfikatów na znaki bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności i aprobat technicznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane; 3.8. przekazania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru robót budowlanych; 3.9. ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych punków pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; 3.10. zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. W miejscach przylegających do dróg otwartych dla ruchu, wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych. Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody, energii i innych mediów, jeżeli takie istnieją; 3.11. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót budowlanych oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości; 3.12. ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt; 3.13. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego; 3.14. udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad.3.15. powiadamiania Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o planowanych próbach zagęszczania gruntu oraz okaże protokoły z przeprowadzonych prób zagęszczenia gruntu po wybudowaniu każdego przyłącza. 4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niniejszej SIWZ, wzorze umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. 5. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie wykonawcy. 6. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych. 7. We wszystkich pozycjach, gdzie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze oraz dokumentacji przetargowej podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne zamawiający przyjmuje technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą kompatybilność zastosowanych przez niego materiałów z urządzeniami i elementami określonymi w przedmiarze i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 8. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy leży po stronie wykonawcy. 9. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót, w celu zapoznania się ze stanem istniejącym i warunkami w jakich będą przeprowadzane roboty objęte przedmiotem zamówienia. 10. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar stanowi dokument pomocniczy do obliczenia wartości zamówienia, nie jest wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia. 11. Opłata za przyłączenie do urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Taryfą dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków w 2015r. leży po stronie wykonawcy. Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków w 2015r. dostępna na stronie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014, poz. 1804 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Celestynów w zakresie budowy studni zaworowych i przyłączy kanalizacyjnych w ulicy: Leśnej, Reguckiej, Podgórnej, Grabowej i Wiosennej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Dokończenie budowy kanalizacji w Celestynowie. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 5.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy na rachunku zamawiającego zostanie zaksięgowane wadium przed upływem terminu składania ofert.6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp tj. 1) Wszystkim wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - niezwłocznie. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach