Przetargi.pl
Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków mieszkalnych na terenie gminy Ochotnica Dolna w latach 2014-2015

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze 160
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 09 10 , fax. 18 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2014-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 262 09 10, fax. 18 262 09 36
    REGON: 49189258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków mieszkalnych na terenie gminy Ochotnica Dolna w latach 2014-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłączy kanalizacyjnych do budynków na terenie Gminy Ochotnica Dolna, znajdujących się na obszarze realizowanych, bądź planowanych do realizacji przez Gminę odcinków kanalizacji sanitarnej, tj. w Ochotnicy Górnej i Ochotnicy Dolnej (w ramach realizacji zadań inwestycyjnych pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w Ochotnicy Dolnej etap IV i etap V), a także - w miarę potrzeb - na pozostałym obszarze Gminy Ochotnica Dolna. Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania obejmuje wykonanie 1.800,00 m.b. przyłączy kanalizacyjnych i montaż 100 sztuk studzienek kanalizacyjnych na tychże przyłączach. Powyższe ilości mogą ulec zmianie. W związku z czym po wykonaniu zadania Wykonawca przedstawi Zamawiającemu obmiar powykonawczy, z którego zostanie wyliczona dokładna ilość mb przyłączy i studzienek. W przypadku gdy ilość przyłączy lub liczba studzienek będzie inna niż określona w siwz Wykonawca przedłoży fakturę na rzeczywistą wielkość wykonanych robót. W takim przypadku Zamawiający zapłaci wykonawcy za rzeczywista ilość wykonanych przyłączy i studzienek stosując stawki określone w ofercie. Maksymalna kwota jaką Zamawiający zapłaci wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nie może przekroczyć łącznej kwoty określonej w umowie (wyliczonej na podstawie oferty). Do obowiązków Wykonawcy należy również opracowanie i przekazanie Inwestorowi (Zamawiającemu) dokumentacji geodezyjnej powykonawczej z odpowiednią klauzulą ODGiK (na mapie sytuacyjno-wysokościowej z naniesionymi granicami działek i ich numerami ewidencyjnymi, sporządzonej w skali 1:1000 lub 1:500 przez uprawnionego geodetę) oraz - jeśli zaistnieje taka konieczność - dokonanie stosownego Zgłoszenia, o którym mowa w art. 29a i 30 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane wraz z przygotowaniem stosownej dokumentacji. Szacuje się, że konieczność dokonania w.w zgłoszenia zaistnieje w przypadku około 20% przyłączy będących w zakresie przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Oferowana cena za wykonanie przedmiotowego zamówienia musi zatem zawierać koszty związane z wykonaniem w/ w opracowań i czynności. Zakres robót obejmuje w szczególności: -wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PCV o długości: 1800 mb -wbudowaniu studni rewizyjnych w ilości 100 szt. -robót towarzyszących niezbędnych do zrealizowania całości zamówienia (w tym zagęszczenie i odtworzenie nawierzchni po wykonanych robotach - doprowadzenie terenu do stanu sprzed wykonywania robót) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ; -organizacja placu budowy, -zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, -prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, -pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, -przekazanie wytworzonych odpadów podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia na transport i utylizację odpadów -wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów w tym wykonanie ewentualnych badań geotechnicznych i geodezyjnych obmiarów powykonawczych. Przyłącza kanalizacyjne maja być wykonane z rur PCV typu średniego (lub ciężkiego w przypadku wykonywania przyłączy w obrębie dróg lub ciągów komunikacyjnych - około 10% całego zakresu robót), o średnicy 160 mm. Studzienki kanalizacyjne mają być wykonane z PCV, o średnicy 400mm (lub zbliżonej). Studzienki należy zakończyć włazem teleskopowym z pokrywą na obciążenie 12,5T w drogach i placach przejazdowych (około 10% wszystkich pokryw) lub 5T na terenach pozostałych (90% studzienek). Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty lub inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Materiały te muszą być przedstawione do zaakceptowania przez upoważnionego przedstawiciela Inwestora przed ich wbudowaniem. Przyjęto ułożenie rurociągów na podsypce z kruszywa naturalnego o gr. 20cm. i obsypanie już ułożonych zasypką gr. 15cm. Pozostała część wykopu ma być zasypana gruntem rodzimym bez kamieni z dokładnym ubiciem. Roboty ziemne w większości prowadzone będą sposobem mechanicznym. Na skrzyżowaniach z urządzeniami podziemnymi i trwałymi ogrodzeniami lub w miejscach gdzie nie można wykonać wykopu mechanicznie przewiduje się prowadzenie wykopów ręcznie. Po wykonaniu każdego z przyłączy, wymagane jest przeprowadzenie jego odbioru technicznego przy udziale Wykonawcy, właściciela przyłączanej nieruchomości, Inwestora (Urząd Gminy Ochotnica Dolna) oraz Administratora sieci kanalizacyjnej (Zakład Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej). Z przeprowadzonego odbioru należy sporządzić pisemny protokół, na którym muszą być złożone podpisy wszystkich uczestników odbioru. Protokoły te - wraz ze zbiorczym protokołem odbioru robót oraz tabelą rozliczeniową (stanowiącą załącznik do siwz) będą podstawą do określenia zakresu i wartości robót i na ich podstawie będą wystawiane faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453323006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z dyspozycją art. 45 ust 2. Pzp Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust 6. Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza należy je wpłacić przelewem do dnia 3 marca 2014 r. do godz. 8,45 (decyduje data wpływu środków na konto, a nie data ich nadania) na konto Zamawiającego Łąckim Banku Spółdzielczym nr 77 8805 0009 0000 2206 2003 0028.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ochotnica dolna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach