Przetargi.pl
Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej ul. Szczecińska w Człuchowie

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8342291 , fax. 059 8343272
  • Data zamieszczenia: 2011-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8342291, fax. 059 8343272
    REGON: 00052540629300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej ul. Szczecińska w Człuchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania polegającego na wykonaniu przyłącza kanalizacji deszczowej ul. Szczecińska w Człuchowie dz. Nr 39. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1.Wykonanie kanału deszczowego o przekroju ? 400 L = 48,00 m łączących na uszczelkę gumową odporną na agresywne działanie środowiska. Rurociąg układać w rurze ochronnej stalowej przewiertu poziomego WP-6 w dwóch odcinkach 22,0m i 17,0 m. 2. Wykonanie wszelkich niezbędnych robotów przygotowawczych, porządkowych, demontażowych i odtworzeniowych. 3. W przypadku odkrycia kabli lub rurociągów należy je zabezpieczyć na czas wykonywania robót ziemnych i montażowych. 4. Zabezpieczyć roboty przez cały czas trwania budowy. 5. Przywrócenie gruntów zajętych w czasie realizacji inwestycji do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia. 6. Wytyczenie, bieżącej obsłudze i geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektu w 5 egz. wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót tj. nawierzchni utwardzonych, kanałów, studni, wpustów. 7.W przypadku wystąpienia wód gruntowych w dnie wykopu wykonanie odwodnienia dostosowane do zastanych warunków hydrogeologicznych.. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej projekt budowlany, przedmiarze robót stanowiącym podstawę do wykonania kosztorysu ofertowego oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonawstwa i odbioru robót, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. II. Do obowiązków Wykonawcy należało będzie zapewnienie: - organizacji i zagospodarowanie zaplecza budowy, - wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, - pełną obsługę geodezyjną w trakcie wykonywania prac, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją powykonawczą geodezyjną wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót, Urząd Geodezji i Kartografii, - po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. Przed złożeniem oferty przetargowej należy przeprowadzić wizję w terenie. Wymagania jakościowe: W/w prace należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43 poz. 430; Dz. U. z 2010 r. nr 65 poz. 407) z zastosowaniem wyrobów budowlanych zgodnych z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), specyfikacjami technicznymi, sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników drogi. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiarach Robót, Projektach Budowlanych, lub opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2009r. Prawo Zamówień Publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. Warunki realizacyjne: - Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia komunikacji samochodowej i pieszej w obrębie miejsca prowadzenia robót dla uczestników ruchu i dla obsługi obiektów przylegających, - koszt zabezpieczenia terenu nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę umowną, - w czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały i inne zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, - Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót oraz obowiązujące normy techniczne, - każdy wbudowany materiał winien posiadać atest techniczny lub aprobatę świadczącą o jego jakości zgodnie z wymogami norm i być dopuszczony do jego wbudowania wg wymogów obowiązującego Prawa Budowlanego oraz uzyskać potwierdzenie Zamawiającego na jego wbudowanie, - Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji urządzeń podziemnych zlokalizowanych na powierzchni ziemi typu zawory, studnie, hydranty. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadamia Zamawiającego i zainteresowanego eksploatatora tych urządzeń oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu naprawy, - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony pracy. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt do ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych na budowie oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie i są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy, - Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty ich zakończenia, - Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z dostarczeniem materiałów, wywozem gruzu, nadmiaru ziemi z urobku i innych kosztów uwzględniając je w oferowanej cenie jednostkowej, - Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu i środków transportowych, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość prowadzonych robót. Sprzęt i środki transportu będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie i gotowości do pracy. Przy ruchu na drogach publicznych pojazdy będą spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco na własny koszt wszelkie zanieczyszczenia lub zniszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych, - po zakończeniu robót Wykonawca zgłasza ich zakończenie do nadzory inwestorskiego w celu spisania odpowiedniego protokołu odbioru robót w terenie, zabezpieczając swój środek transportowy, w celu odbioru wykonanych robót, - Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawionej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 1.500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach