Starostwo Powiatu Grodziskiego ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 022 7241833, 7240711 , fax. 022 7243049
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatu Grodziskiego
ul. Kościuszki 30 30
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 022 7241833, 7240711, fax. 022 7243049
REGON: 01326959700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przyłącza gazowego do budynku przy ulicy Bałtyckiej 30 w Grodzisku Mazowieckim po dawnej siedzibie W.K.U. w Grodzisku Mazowieckim dla potrzeb Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza gazowego średniego ciśnienia z rur PE ? 25 x 3,0 SDR 11 o długości 23,50 metra od istniejącego gazociągu stalowego o średnicy 200 mm do budynku Bałtycka 30 w Grodzisku Mazowieckim. Włączenie w istniejący gazociąg za pomocą trójnika stalowego do włączeń ? 25 mm. Rury PE łączone przez zgrzewanie elektrokształtkami elektroporowymi. Przyłącze zakończone skrzynką gazową na ścianie budynku z reduktorem i gazomierzem ( gazomierz dostawa rozdzielni gazu). Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. Instalacja wewnętrzna w pomieszczeniu kotłowni ( piwnica budynku) z rur stalowych czarnych ? 25 mm długości 4,00 metra i wykonaniem podejścia do podłączenie pieca gazowego centralnego ogrzewania zakończonego zaworem kulowych 25 mm z filtrem. Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy ( Załącznik Nr 4 do SIWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. UWAGA: Ze względu na część prac przy chodniku zlokalizowanym przy budynku należy zabezpieczyć teren prac przed dostępem osób postronnych oraz uzyskać zgodę na wejście w teren od Powiatowego Zarządu Dróg ul. Traugutta 41 Grodzisk Mazowiecki. Wszystkie prace należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej opracowanej przez Firmę ERG Projektowanie i wykonawstwo instalacji i przyłączy sanitarnych ul. Podgórna 92 kod 05-822 Milanówek ( załącznik nr 8 i 8a do SIWZ). Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiORB) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453330000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji) 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami mistrzowskimi), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający na mocy art. 26 ust. 3 PZP wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie przetargu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - wypełniony formularz ofertowy ( załącznik Nr 1 do SIWZ), - kosztorys ofertowy uproszczony ( załącznik Nr 4 SIWZ) sporządzony na podstawie przedmiaru robót w zakresie robót sanitarnych, - wypełniony i podpisany projekt umowy ( załącznik Nr 2 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 na formularzu ofertowym - załącznik Nr 3 do SIWZ; - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji, - wykaz minimum dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg zał. nr 5 do SIWZ, - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - ( wg zał. nr 6 do SIWZ), - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr . Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. - Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. - Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Waryńskiego: Cz.1. Waryńskiego 6; Cz.2. Waryńskiego 8, sygnatura postępowania ZP/RB/SE/12/16
Dodano: 2016-07-05 - Wymiana instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Waryńskiego: Cz.1. Waryńskiego 6; Cz.2. Waryńskiego 8, sygnatura postępowania ZP/RB/SE/10/16
Dodano: 2016-06-13 - Przebudowa instalacji gazowej w związku z wyniesieniem głównego zaworu gazowego na zewnątrz budynku i przebudowę kotłowni gazowej w budynku Krzyżanowskiego 48 oraz wyniesienie głównego zaworu gazowego na zewnątrz budynku Krzyżanowskiego 44 na podstawie projektów budowlanych.
Dodano: 2016-04-12 - Wykonanie instalacji azotu gazowego i instalacji azotu ciekłego wraz z instalacją elektryczną i automatyki oraz instalacją wentylacji w budynku CeNT I. Nr postępowania CeNT-361-36/2015.
Dodano: 2015-11-30 - Wykonanie instalacji azotu gazowego i instalacji azotu ciekłego wraz z instalacją elektryczną i automatyki oraz instalacją wentylacji w budynku CeNT I. Nr postępowania CeNT-361-30/2015
Dodano: 2015-10-30 - Zakup, dostawę i montaż kuchni gazowych w lokalach w budynku mieszkalnym przy Al. gen. A. Chruściela 57 w Warszawie
Dodano: 2015-10-28 - remont lokali mieszkalnych nr 3B, 8 i 17 w budynku wpisanym do rejestru zabytków przy ul. Żelaznej 75A w Warszawie
Dodano: 2015-10-01 - Zakup, dostawa i montaż kuchni gazowych w lokalach w budynku mieszkalnym przy Al. gen. A. Chruściela 57 w Warszawie
Dodano: 2015-09-29 - Wykonanie przyłącza gazowego z przebudową kotłowni w Składnicy Agencji Rezerw Materiałowych w Resku
Dodano: 2015-09-03 - Świadczenie usług w zakresie przeglądów instalacji i urządzeń gazowych, utrzymywania pogotowia technicznego dla nagłych zdarzeń oraz usuwanie nieprawidłowości i awarii w instalacjach gazowych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy w grudniu 2015 r. oraz w 2016 i 2017 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1,5,6 i 7
Dodano: 2015-09-02