Przetargi.pl
Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego wraz z trafostacją

Związek Międzygminny "Bzura" ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Pijarska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 839 62 71 , fax. 46 839 62 71
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny "Bzura"
    ul. Pijarska 1
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 46 839 62 71, fax. 46 839 62 71
    REGON: 10074583700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmbzura.pl, https://bip.zmbzura.nv.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego wraz z trafostacją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia „Wykonanie przyłącza elektroenergetycznego wraz z trafostacją” jako część RZZOK w miejscowości Piaski Bankowe. Zakres poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1. Wykonanie przyłącza energetycznego SN 15 kV według projektu budowlanego, 2. Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami – ze względu na prowadzenie prac w pasie drogowym, 3. Poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego, 4. Wykonanie fundamentów pod kontener transformatora według wytycznych producenta, 5. Dostawa i montaż stacji transformatorowej – transformator w wykonaniu miedzianym, kontenerowej zintegrowanej z rozdzielnią główną, według projektu wykonawczego – Tom 10a - instalacje elektryczne - stacja transformatorowa, 6. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w zakresie wymaganym przez właściwy zakład energetyczny – inwentaryzacja geodezyjna, protokoły z pomiarów i sprawdzeń, oświadczenia kierowników, atesty i aprobaty na wbudowane materiały itp. Projekt budowlany oraz projekt wykonawczy wraz z załącznikami dostępny jest na stronie: ftp://ftp.zmbzura.pl Projektowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest w południowo - zachodniej części gminy Bielawy, w obrębie wsi Piaski Bankowe. Wykonawca odpowiada za zapewnienie porządku na placu budowy i na infrastrukturze drogowej oraz za przestrzeganie odpowiednich przepisów, regulujących zachowanie się wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego na placu budowy, w szczególności przepisów prawa budowlanego i ochrony środowiska, ustawy o odpadach, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych, kodeksu pracy. Wykonawca odpowiada również za bezpieczeństwo wszystkich osób, które mogą się znaleźć na placu budowy oraz zobowiązuje się do ograniczenia szkód i uciążliwości dla ludzi oraz własności, wynikających z zanieczyszczeń, hałasu i innych skutków prowadzonych przez niego na placu budowy działań. Wykonawca podejmie wszelkie zasadne czynności w celu zabezpieczenia robót, osób upoważnionych do przebywania na terenie budowy oraz osób trzecich, a także mienia znajdującego się na terenie budowy. Wykonawca zobowiązany jest do stałego utrzymania w stanie czystym drogi powiatowej w rejonie dojazdu do placu budowy. Urządzenie placu budowy, a w tym między innymi dojazd do placu budowy, zasilanie placu budowy w wodę i energię elektryczną, oraz jego zabezpieczenie, Wykonawca wykona we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia umownego. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania powstających w trakcie realizacji inwestycji odpadów, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia i uprzątnięcia z placu budowy sprzętu oraz pozostałych nie zabudowanych materiałów i odpadów itp. tak aby do dnia zakończenia procedury odbioru końcowego zwrócić Zamawiającemu cały teren placu budowy w stanie czystym i uporządkowanym. Zarówno przekazanie Wykonawcy, jak i zwrot placu budowy Zamawiającemu, zostaną potwierdzone w sporządzonych przez strony protokołach. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją i terenem budowy. Wykonawca przyjmie na siebie obowiązek geodezyjnego wytyczenia obiektów, obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w ramach wynagrodzenia ofertowego. Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą zgodnie z postanowieniami umowy (wzór umowy – stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca w dniu podpisanie umowy dostarczy oświadczenia o podjęciu obowiązków kierownika budowy. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE: Jeżeli dokumentacja lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie „produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nierównoważności”. Oznaczenie wg CPV: 45000000-7 – roboty budowlane, 31311000-9 - Podłączenia energetyczne, 31321000-2 - Linie energetyczne, 31170000-8 – Transformator, 31213100-3 - Rozdzielnie Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia – szczegółowe wymagania zostały określone w §2 ust. 10 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, z wyjątkiem części zastrzeżonej do bezpośredniego wykonania przez Wykonawcę, o ile zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31311000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00 PLN, (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy) 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu 23 9288 0001 0005 2706 2000 0010 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 10. W przypadku gdy wadium wnoszone będzie w formie gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji musi wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1.5. dowód wniesienia wadium, 1.6. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną