Przetargi.pl
Wykonanie przestawienia (naprawy głównej), budowy i naprawy pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Lębork.

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8622670 , fax. 059 8622670
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
    ul. Kard. S. Wyszyńskiego 3 3
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8622670, fax. 059 8622670
    REGON: 77159161000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl; www.bip.um.lebork.pl; adres e-mail: mzgk.leb@gmail.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przestawienia (naprawy głównej), budowy i naprawy pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Lębork.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przestawienia (naprawy głównej), budowy i naprawy pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Lębork. Łączna ilość jednostek planowanych do wykonania wynosi: - budowa pieców: 3 szt. (ok. 2,7 m3) - przestawienie pieców: 52 szt. (49,92 m3) - naprawa pieców: 32 szt. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 1 do projektu umowy będącej załącznikiem nr 1 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 2.500 złotych wykonawca zobowiązany jest wnieść do dnia 31 lipca 2009r. do godz. 15:00. 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Lęborku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 3 - konto nr 97 1160 2202 0000 0001 2702 4923 w Banku Millenium SA w Lęborku (przez określenie wadium wniesione w pieniądzu rozumie się wpłynięcie wadium na konto zamawiającego, a nie dokonanie samej wpłaty bądź przelewu kwoty wadium w jakimkolwiek oddziale bankowym lub Urzędzie Pocztowym). 4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowywać będzie na rachunku bankowym. 5.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 5.1. upłynie termin związania ofertą, 5.2. zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego, 5.3. zamawiający unieważni postępowanie o udzieleniu zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, z zastrzeżeniem pkt. 9, na wniosek wnioskodawcy: 6.1. który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6.2. który zostanie wykluczony z postępowania, 6.3. którego oferta zostanie odrzucona. 7.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócone zostanie wadium na podstawie pkt 6, ppkt 6.2. i 6.3., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu zostanie unieważniona czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1. Przyjęcie projektu umowy o wykonanie robót, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Spełnienie warunków wymienionych w art. 22 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowych robót, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.3. Brak zaległości w stosunku do Urzędu Skarbowego. 1.4. Brak zaległości w stosunku do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS). 1.5. Brak zaległości w stosunku do gminy właściwej dla wykonawcy w opłacaniu podatków lokalnych związanych z jego działalnością. 1.6. Ważność oferty przez okres 30 dni. 1.7. Wniesienie wymaganego wadium. 2. Ocenę spełnienia warunków wymaganych w od wykonawców dokonuje się poprzez sprawdzenie dokumentów określonych w p. IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą (Zał. nr 2) następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1.Dokumenty określające stan prawny, miejsce zarejestrowania, główną siedzibę firmy oraz osobę uprawnioną do jej reprezentowania. 2.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z Prawo zamówień publicznych (Zał. nr 3). 3.Oświadczenie o braku zaległości podatkowych względem Urzędu Skarbowego. (Zał. nr 3). 4.Oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne względem ZUS-u lub KRUS-u (Zał. nr 3). 5.Oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu podatków lokalnych związanych z działalnością wykonawcy względem gminy właściwej dla niego (Zał. nr 3). 6.Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni (Zał. nr 2). 7.Oświadczenie o przyjęciu warunków załączonego projektu umowy o wykonanie robót stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (Zał. nr 2). 8.Oświadczenie o zapoznaniu się ze SIWZ oraz przyjęciu jej warunków bez zastrzeżeń (Zał. nr 2). 9.Ofertę (wypełniony Zał. Nr 2). 10.Dowód wniesienia wymaganego wadium. 11. Wskazanie części zamówienia, która powierzona zostanie podwykonawcom (Zał. nr 2). Wszystkie kserokopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach